🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40598.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اجرای لینوکس روی موبایل های پرچمدار سامسونگ از طریق DeX ممکن می شود

سامسونگ دکس استیشن (بررسی دیجیاتو) را می توان روشی هوشمندانه برای تبدیل موبایل به یک کامپیوتر دسکتاپ دانست. با این حال اکثر کاربران دلیل موجهی برای این کار ندارند و نمی دانند چرا باید از ...

سامسونگ دکس استیشن (بررسی دیجیاتو) را می توان روشی هوشمندانه برای تبدیل موبایل به یک کامپیوتر دسکتاپ دانست. با این حال اکثر کاربران دلیل موجهی برای این کار ندارند و نمی دانند چرا باید از آن استفاده کنند. حالا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - سامسونگ در صدد رفع این ابهام برآمده و «لینوکس روی گلکسی» (Linux on Galaxy) را معرفی کرده است.

این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - پلتفرم به کاربران اجازه می دهد توزیع های مختلف لینوکس را روی موبایل های پرچمدار سامسونگ به اجرا درآورند و هدف اصلی آن، توسعه دهندگانی هستند که دوست دارند محیط کاری خود را همیشه همراه خود داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران

البته استفاده از قابلیت «لینوکس روی گلکسی» با تجربه استفاده از توزیع های اوبونتو یا دِبین یکسان نخواهد بود. لینوکس روی گلکسی از طریق یک اپلیکیشن به اجرا در می آید و از کرنل اندروید بهره می برد. واضح است که برای بهره گیری از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - این پلتفرم به DeX نیاز خواهید داشت، چون اکثر برنامه های لینوکس به نمایشگر بزرگ، ماوس و کیبورد وابسته اند.

ظاهراً برای تجربه لینوکس از طریق DeX باید کمی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - منتظر بمانیم، چون سامسونگ هنوز «لینوکس روی گلکسی» را منتشر نکرده و کاربران را به ثبت نام برای اطلاع از وضعیت آن فرا می خواند. با این حال، می توان فهمید که سران شرکت کره ای، دِکس استیشن را به عنوان یه تجربه موقت و تبلیغاتی نمی دانند و حاضرند در درازمدت روی آن سرمایه گذاری کنند.

هرچند با روزی که موبایل ها بتوانند جایگزین کامپیوترهای دسکتاپ شوند فاصله زیادی داریم، اما اقبال شرکت های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - مختلف از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نمک آبرود استان مازندران - جمله سامسونگ و هوآوی به این حوزه را می توان به فال نیک گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone