🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37817.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احتمال بهره مندی گلکسی اس 10 سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

در حالی که تنها چند هفته از معرفی موبایل گلکس اس 9 (بررسی دیجیاتو) می گذرد، ولی کنجکاوی رسانه ها در مورد پرچمدار آتی این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 شروع شده. بنا بر گزارش ...

در حالی که تنها چند هفته از معرفی موبایل گلکس اس 9 (بررسی دیجیاتو) می گذرد، ولی کنجکاوی رسانه ها در مورد پرچمدار آتی این خانواده، یعنی گلکسی اس 10 شروع شده. بنا بر گزارش ها طرح احتمالی این موبایل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به مراحل نهایی رسیده است.

اگر در انتظار یک طراحی انقلابی نسبت به نسل فعلی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هستید، گمانه زنی ها در مورد گلکسی اس 10 نا امیدتان می کند. بر این اساس پرچمدار یاد شده همچنان از نمایشگر بیکران بهره می برد.

همچنین در این گمانه زنی ها اعلام شده که - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گلکسی اس 10 و نسخه پلاس آن به ترتیب نمایشگرهای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 5.8 و 6.3 اینچی دارند. به این ترتیب نسبت به اندازه های 5.77 و 6.22 اینچی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس کمی بزرگتر خواهند بود. با این حال اندازه بدنه پرچمدران آتی مشخص نشده است.

علی رغم اینکه قرار است طراحی کلی تغییر عمده ای را تجربه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نکند، ولی این گونه اعلام شده که طراحی بدنه شامل تغییرات کم و بیش قابل توجهی خواهد شد. از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - احتمالاتی در مورد یکی از بزرگترین سوالات در مورد این موبایل مطرح شده: حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر. بر این اساس احتمالاً حسگر اثر انگشت از قاب پشتی حذف و در زیر نمایشگر تعبیه خواهد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

با این حال برخی از گزارش - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های پیشین اشاره به این موضوع دارند که سامسونگ با همکاری کمپانی های کوالکام و سینپتیکز در حال کار روی حسگر اثر انگشت یاد شده است.

از قابلیت های هیجان انگیز دیگر می توان به استفاده از ماژول دوربین مجهز به حسگر سه بعدی اشاره کرد که احتمالاً با همکاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کمپانی «مانتیس ویژن» و شرکت سازنده اجزای دوربین «وودگِیت» توسعه خواهد یافت. دوربین مجهز به حسگر سه بعدی قرار است قابلیت هایی مشابه با کارکرد ماژول TrueDepth آیفون 10 را به گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 10 بیاورد. به این ترتیب امکان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - استفاده از قابلیت های واقعیت افزوده برای موبایل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های گلکسی اس 10 فراهم خواهد شد.

با این حال هنوز کمتر از یک سال به رونمایی از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 10 باقی مانده و انتظار می رود در ماه های آتی اطلاعات بیشتر و دقیق تری از این موبایل ها منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone