🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37812.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آمریکا و انگلیس نسبت به هک گسترده میلیون ها روتر توسط روسیه هشدار دادند

روز گذشته دولت بریتانیا از تلاش هکرهای وابسته به روسیه برای سرقت اطلاعات محرمانه درباره قانونگذاران این کشور خبر داد، حالا اما به نظر می رسد دامنه این حملات بسیاری از کشورهای دیگر را نیز ...

روز گذشته دولت بریتانیا از تلاش هکرهای وابسته به روسیه برای سرقت اطلاعات محرمانه درباره قانونگذاران این کشور خبر داد، حالا اما به نظر می رسد دامنه این حملات بسیاری از کشورهای دیگر را نیز در بر می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیرد.

بر اساس بیانیه مشترک «مرکز امنیت سایبر بریتانیا»، «پلیس فدرال» و «وزارت امنیت داخلی آمریکا» جاسوس های روسی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به دنبال نفوذ به زیرساخت های اینترنت در تمام دنیا بوده اند که شامل روترهای خانگی و اداری، فایروال ها و سوئیچ های ارائه دهندگان اینترنت و تجهیزات زیربنایی حیاتی بوده است. تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیاین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هکرها در حملات خود از ضعف های امنیتی روترها از قبیل نرم افزار های قدیمی و پسوردهای پیش فرض سوءاستفاده کرده و هدف اصلی آنها نیز رصد ترافیکی ارسالی و سرقت اعتبارنامه هایی است که می توان در حملات بعدی از آنها بهره برد.

این دو کشور از کاربران خواسته اند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای در امان ماندن از چنین حملاتی دستگاه های متصل به اینترنت را به روزرسانی کرده و از شرکت های تولید کننده تجهیزات اینترنتی خواسته اند پشتیبانی از دستگاه های قدیمی و رمزنگاری نشده را پایان دهند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا مدعی شده که این فعالیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های خرابکارانه در دو سال گذشته جریان داشته اما نمی توان تعداد قربانیان را به دقت برآورد کرد. رئیس مرکز امنیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سایبری این بیانیه مشترک را نقطه عطفی در مقابله با حملات خرابکارانه مجازی می داند و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یکی از سخنگویان دولت بریتانیا نیز معتقد است:

انتشار این بیانیه در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مورد فعالیت های خرابکارانه پیام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روشنی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را به دولت روسیه می فرستد که ما از اقدامات آنها اطلاع داریم و هرگز به هدف خود نخواهید رسید.

حملاتی سایبری گروه های وابسته دولت ها به یک نگرانی جدی تبدیل شده چرا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که هکرها از آسیب پذیری های موجود برای اثر گذاری بر مسائل مهمی از قبیل انتخابات، کنترل نیروگاه ها و ایجاد اختلال در کسب کارها استفاده می کنند که زندگی افراد بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone