🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37819.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران: برخی فعالان ضرر 20 میلیاردی دیده‌اند

بعد از نوسانات ارز مشکلات یکی از بازارهایی که شدیداً از نوسانات این نرخ تاثیر گرفت بازار کالاهای دیجیتال و موبایل بود. پیش‌تر رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در گفتگو با دیجیاتو از یخ‌زدگی ...

بعد از نوسانات ارز مشکلات یکی از بازارهایی که شدیداً از نوسانات این نرخ تاثیر گرفت بازار کالاهای دیجیتال و موبایل بود. پیش‌تر رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در گفتگو با دیجیاتو از یخ‌زدگی این بازار گفت و امروز خبر از اعطای دلار 4200 تومانی به واردکنندگان کالاهای آی‌تی شامل سخت‌افزارهای کامپیوتری، لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و ...داده است،؛دلاری که به گفته «مهدی میرمهدی» دوای درد مشکلات فعالان صنف نیست.

رئیس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در گفتگو با دیجیاتو از مشکلات خریدهای گذشته اعضای این صنف می‌گوید که باعث ایجاد بدهکاری در کسب‌وکار آن‌ها شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است. به گفته او برخی از فعالان این حوزه کاملا ورشکست شده‌اند و ضررهای 20 میلیاردی در همین 15 روز اخیر تجربه کرده‌اند:

«بیش از 98 درصد اجناس حوزه کالاهای دیجیتال وارداتی هستند و واردکنندگان هم بیشتر این محصولات را به‌جای خرید نقدی با اعتماد و اعتباری که نسبت به خودشان وجود آورده‌اند خریداری می‌کنند. برخی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از آنها به جای پول منازل و زمین‌هایی را به رهن نمایندگی برند X در دبی در آورده‌اند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و با مهلت پرداخت دو الی سه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماهه اجناس را از آنها می‌خرند. مشکل اینجاست که خریداران کالاهای خود را با دلار 4200 تومانی خریده کرده‌اند و حالا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هم باید به دلار هزینه‌شان را بازپس دهند که متاسفانه دولت دلارهای مختص کالاهای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آی‌تی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را مشمول خرید‌های جدید می‌داند و نه خرید‌های گذشته.»

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

میرمهدی می‌گوید که هیچ‌کس چنین نوسانی را قبل از عید پیش بینی نمی‌کرد و معلوم نیست - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که بازار دلار چرا با این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشکلات روبروست. او اعتقاد دارد که فروشندگان و واردکنندگان هیچ نقشی در ورشکستگی‌شان ندارند و مشکلاتی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که برای آنها به وجود آمده به علت التهاب نرخ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دلار است:

«من نمی‌دانم دولت چطور نمی‌تواند بازار دلار و دلالانی که آن را روز به روز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بیشتر خراب می‌کنند را سروسامان بخشد. دلاری هم که الان با نرخ 4200 اعلام شده به خودی خود بد نیست، ولی مشکل اصلی همکاران ما خریدهای قبلی و بدهی‌هایشان در آنهاست که فاجعه آمیز است.»

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

او ضمن تاکید به این مساله که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این مشکلات تنها در بازار کالاهای دیجیتال نیست و به ندرت خودش را در تمامی بازارها نشان می‌دهد، ابراز امیدواری می‌کند که دولت بتواند با کارشناسی‌های حساب‌شده بر مشکلات بازار ارز - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فائق آید: «50 درصد سرمایه اعضای صنف فناوران رایانه تهران کاهش یافته و خبرهای خوبی هم از سراسر کشور به گوش نمی‌رسد.»

میر مهدی از همکاری‌های این صنف با وزارت صنعت و معدن خبر می‌دهد و امیدوار است این وزارتخانه بتواند با مساعدت به واردکنندگان بازار کامپیوتر جلوی ضررهای بیشتر و رکود بازار کامپیوتر را بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone