🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37815.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

حذف نسخه جدید تلگرام از مارکت‌های اندرویدی ایرانی

تلگرام به تازگی آخرین نسخه از پیام‌رسان خود را منتشر کرده است اما مارکت‌های نرم‌افزاری ایرانی، پس از انتشار ورژن ۴.۸.۵، ملزم به حذف و جایگزینی آن با نسخه قبلی شدند. پیام‌رسان تلگرام در ۲۴ ...

تلگرام به تازگی آخرین نسخه از پیام‌رسان خود را منتشر کرده است اما مارکت‌های نرم‌افزاری ایرانی، پس از انتشار ورژن ۴.۸.۵، ملزم به حذف - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - جایگزینی آن با نسخه قبلی شدند.

پیام‌رسان تلگرام در ۲۴ ساعت گذشته نسخه جدید ۴.۸.۵ را منتشر کرده است که بر اساس شنید‌ه‌ها صرفاً برای کاربران روسی از ابزارهای مجهز به پراکسی برخوردار است. با این حال، به دستور کمیته تعیین مصادیق مجرمانه، مارکت‌های اندرویدی ایرانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - از جمله - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - کافه‌بازار که آمار کاربرانش به ۳۷ میلیون نفر می‌رسد، ملزم به حذف - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - نسخه جدید و جایگزینی آن با ورژن ۴.۸.۴ شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران
نسخه ۴.۸.۴ اکنون در اختیار کاربران ایرانی کافه بازار و سایر مارکت‌های اندرویدی است. - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - تلگرام تا کنون بیش از ۱۷ میلیون بار از کافه‌بازار دانلود شده است.

روابط عمومی کافه‌بازار در گفتگو - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - با دیجیاتو، با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - تایید همین موضوع، به قانون ۷۵۱ مجازات اسلامی اشاره می‌کند و می‌گوید: «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به صورت مکتوب با استناد به بندهای قانونی از جمله فهرست مصادیق مجرمانه، از کافه‌بازار درخواست حذف برنامه‌ای را می‌کند. قانون ۷۵۱ مجازات اسلامی، میزبان‌ها را به حذف برنامه‌هایی که کارگروه دستور حذف آنها را می‌دهد موظف می‌کند.»

چنین دستوراتی مختص اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها خارجی نیست و به گفته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - کافه‌بازار، پیش از این برای برخی برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - ایرانی هم چنین موردی وجود داشته است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران
آخرین نسخه تلگرام در مارکت اندرویدی «مایکت».
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران
آخرین نسخه تلگرام در مارکت اندرویدی «ایران اپس».
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران
در تغییرات نسخه ۴.۸.۵ برای کاربرانی که از نقطه‌ای غیر از روسیه اقدام به دریافت این اپلیکیشن از گوگل پلی می‌کنند، اثری از ابزارهای دور زننده فیلترینگ دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که تغییرات نرم‌افزاری تلگرام برای دور زدن فیلترینگ صرفاً برای کاربران روسی ارائه شده است و با توجه به موارد جدیدی که در بخش تغییرات نسخه ۴.۸.۵ ذکر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده، کاربران سایر نقاط جهان چنین ابزاری را دریافت نمی‌کنند.

به دلیل اختلافات دولت روسیه با تلگرام که زادگاه این سرویس هم به حساب می‌آید، فرآیند مسدودسازی تلگرام از ۲۷ فروردین در این کشور آغاز شده و بنا بر گزارش‌ها همچنان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر نمک آبرود استان مازندران - ادامه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone