🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37816.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هدفون تیکپاد؛ رقیب ایرپاد اپل با قیمتی ارزان تر در راه است

بیش از یک سال از عرضه هدفون بیسیم ایرپاد اپل می گذرد و در همین مدت بسیاری از کمپانی ها تلاش کرده اند نمونه های مشابه با آن را تولید و عرضه کنند. یکی از ...

بیش از یک سال از عرضه هدفون بیسیم ایرپاد اپل می گذرد و در همین مدت بسیاری از کمپانی ها تلاش کرده اند نمونه های مشابه با آن را تولید و عرضه کنند. یکی از آنها شرکت «Mobvoi» است که با راه اندازی کمپین جمع سپاری هزینه اولیه تولید در وبسایت ایندیگوگو تلاش کرده هدفونی با قابلیت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها و ظاهر مشابه با ایرپاد ولی با قیمت پایین تر را تولید نماید.

هدفون یاد شده که «TicPods Free» نام دارد، تنها کمی از ایرپادهای اپل ضخیم تر است و برخلاف هدفون اپل که تنها در رنگ سفید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود، قرار است در رنگ های سفید، آبی و قرمز روانه بازار شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

تیکپاد قابلیت هایی مشابه با ایرپاد دارد: جعبه شارژ آن شبیه به نمونه ارائه شده به همراه ایرپاد است و با در آوردن آنها از گوش به صورت خودکار پخش موسیقی متوقف می شود. همچنین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می توان با اشاره انگشت روی آن، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پخش آهنگ ها را کنترل کرد و برای مکالمه و نیز استفاده از دستیار های صوتی هوشمند گوگل، الکسای آمازون و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سیری اپل به میکروفن داخلی مجهز شده است.

علاوه بر اینها قابلیت های اضافه تری نسبت به ایرپادهای اپل برای آن در نظر گرفته شده: تیکپاد تا حدودی در برابر نفوذ آب و عرق بدن کاربران مقاوم است و بر خلاف ایرپاد که با گوشی های اندرویدی بخشی از کارکردهای خود را از دست نمی دهد.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

همچنین هدست مورد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بحث به لطف سرگوشی های لاستیکی ویژه، بر خلاف ایرپاد به خوبی در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوش کاربران محکم می شود. با این حال تنها سوالی که سازنده در مورد آن صحبتی نکرده این است که تیکپاد تا چه اندازه قابل اطمینان است. ایرپاد های اپل از حیث باتری، اتصال، اندازه و طراحی نسبت به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیشتر رقبا شرایط - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خوبی دارند. البته محصول Mobvoi وعده عمر باتری 20 ساعته به لطف محفظه شارژ ویژه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و نیز قابلیت حذف صدای نویز محیط را داده است.

تیکپاد اکنون در کمپین ایندیگوگو با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قیمت 79 دلار به فروش می رود، در حالی که پس از عرضه به بازار، قیمت آن 129 دلار خواهد بود. به این ترتیب 30 دلار از ایرپاد اپل ارزان تر تمام می شود. قرار است - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این هدفون از ماه جولای (تیر تا مرداد) - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای خریداران اولیه ارسال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone