🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37824.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نشانه ای از معرفی آیفون SE جدید در هفته های آتی و قیمت احتمالی آیفون های 2018

بر اساس گزارش هایی که در ماه های اخیر منتشر شده اپل قصد دارد در سال جاری میلادی، سه مدل آیفون جدید معرفی نماید. اخیراً گمانه زنی هایی در مورد قیمت این گوشی های هوشمند ...

بر اساس گزارش هایی که در ماه های اخیر منتشر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده اپل قصد دارد در سال جاری میلادی، سه مدل آیفون جدید معرفی نماید. اخیراً گمانه زنی هایی در مورد قیمت این گوشی های هوشمند و نیز احتمال معرفی نسل جدیدی از آیفون SE مطرح شده است.

اپل آیفون 10 را مدتی پس از آیفون های 8 و 8 پلاس به بازار عرضه کرد. البته این بار خبر می رسد که کمپانی ساکن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کوپرتینو قصد دارد هر سه آیفون بعدی را به طور همزمان، در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور تا اوایل مهر) به بازار عرضه کند.

انتظار می رود این گوشی های هوشمند دارای دو مدل Xs و Xs پلاس بهره مند از نمایشگر OLED باشند. در عین حال یک مدل ارزان قیمت تر با نمایشگر 6.1 اینچی LCD روانه بازار خواهد شد.

بنا بر گزارش ها احتمالاً اپل قصد دارد آیفون بهره مند از نمایشر LCD را با قیمت 799 دلار روانه بازار کند. برای آیفون - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های Xs دارای نمایشگر 5.8 اینچی و Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی نیز قیمت های 899 و 999 دلار را در نظر خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
مشخصات احتمالی آیفون های 2018 در کنار نمونه های فعلی

همچنین اعلام شده قرار است سامسونگ در ماه مه (اردیبهشت تا خرداد)، تولید نمایشگرهای OLED آیفون های گران قیمت تر را شروع کند و در ماه پس از آن میزان تولید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را تا دو برابر افزایش دهد.

در صورتی که تولید نمایشگرهای یاد شده از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماه آتی شروع شود، انتظار می رود تولید سایر قطعات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این گوشی های هوشمند نیز به زودی آغاز گردد. به این ترتیب مونتاژ آیفون ها توسط شرکت هایی از جمله فاکسکان پیش از زمان معمول شروع خواهد شد.

همچنین پایگاه داده رگولاتور کمیسیون اقتصادی اورآسیا که پیش از این سابقه افشای اطلاعات درستی در مورد برخی از محصولات اپل را داشته خبر از ثبت مشخصات یک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آیفون جدید داده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اطلاعات در این پایگاه داده به طور معمول یک ماه پیش از ارسال موبایل ها به بازارها ثبت می شود. با توجه به اینکه ماه ها تا عرضه سه آیفون اصلی امسال باقی مانده، احتمال می رود گوشی مورد اشاره، نسل بعدی آیفون SE باشد.

به این ترتیب گمان می رود آیفون SE در ماه های مه تا ژوئن (اردیبهشت تا تیر ماه) رونمایی شود.

بنا بر گزارش هایی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که پیش از این در مورد مشخصات نسل بعدی آیفون SE مطرح شده، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این گوشی از طراحی مشابه با مدل قبلی بهره خواهد برد. البته انتظار می رود اپل چیپست جدیدتر A10 را برای آن در نظر بگیرد. احتمال - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رود در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل (WWDC) شاهد معرفی نسل جدید آیفون SE باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone