🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29236.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

استنفورد به نگرانی ها در مورد پایشگر ضربان قلب اپل واچ پایان داد

آذر ماه سال ۹۶ دانشگاه استنفورد اعلام کرد که با همکاری اپل یک پروژه تحقیقاتی به نام Apple Heart Study را به راه انداخته. اپل به طور کامل سرمایه لازم برای این پروژه را در ...

آذر ماه سال ۹۶ دانشگاه استنفورد اعلام کرد که با همکاری اپل یک پروژه تحقیقاتی به نام Apple Heart Study را به راه انداخته. اپل به طور کامل سرمایه لازم برای این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - پروژه را در اختیار دانشگاه استنفورد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار داده و آنها نیز توانستند در این تحقیقات از ویژگی سلامتی اپل واچ ‌این شرکت بهره لازم را ببرند. حال تیم تحقیقاتی مذکور نتایج این تحقیق را به صورت رسمی منتشر کرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان

در پروژه Apple Heart Study یا بررسی قلبی اپل، بیش از ۴۱۹ هزار نفر شرکت کننده از سراسر ۵۰ - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایالت‌های مختلف آمریکا شرکت کردند و همین مسئله موجب شد که روند نمونه برداری این تحقیقات ۸ ماه کامل طول بکشد.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - نتایج این تحقیقات، تنها نیم درصد از داوطلبین در طول این پروژه، بی نظمی‌های ضربان قلب را تجربه کردند و همین ۲۰۰۰ نفر اعلاناتی در اینباره روی اپل واچ هایشان نقش بسته است.

محققان باور دارند که این مسئله - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌تواند یافته‌ی مهمی باشد چرا که پیش از این تصور می‌شد سیستم جدید سنجش ضربان قلب اپل واچ، ممکن است در طول روز چندین بار به صدا درآید و بیش از حد به کاربر درباره تغییرات ضربان قلبش هشدار دهد.

بر اساس همین پروژه کاربرانی که بی نظمی‌های ضربان قلب را تجربه کرده بودند به دکتر مراجعه کردند تا با قرار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفتن پچ الکتروکاردیوگرام روی بدنشان، بررسی بیشتری صورت گیرد. ضربان قلب این فراد برای یک هفته ضبط شد تا پس از بررسی آنها، درمان‌های موردنیازشان انتخاب شود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان

در واقع این تحقیقات به نوعی یک پروژه تبلیغاتی برای اپل واچ و دیگر پوشیدنی‌ها محسوب می‌شود. یافته‌های این بررسی نشان - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌دهد که ویژگی سلامتی اپل واچ و دیگر پوشیدنی های هوشمند کارایی مطمئنی دارند و کاربر می‌تواند برای نظارت بر سلامت خود روی آنها حساب کند.

البته بسیاری از کارشناسان حوزه بهداشت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - و سلامتی مدعی شده‌اند که نگران کردن کاربران با ارائه دیتای همیشگی درباره‌ی سلامت‌ آنها چندان اتفاق خوشایندی نیست و ممکن است مشکلاتی برای کاربر و سیستم های مراقبت بهداشتی ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان

اپل که از این نگرانی مطلع است هنگام عرضه اپل واچ 4 با قابلیت سنجش ضربان قلب ویژه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - آن، اعلام کرد که از این ویژگی‌ها نمی توان به عنوان یک ابزار تشخیص پزشکی مطمئن استفاده کرد.

کمپانی کوپرتیونی معتقد است که ویژگی سلامتی اپل واچ تنها وظیفه هشدار به کاربر را برعهده دارد و پس از آن کاربر باید سراغ یک دکتر مختصص برود تا مشکل بوجود آمده را چک کند چرا که هیچ چیزی نمی تواند جای معاینه دقیق یک پزشک را بگیرد.

البته تا به حال گزارشات زیادی درباره‌ی نجات جان انسان‌ها توسط اپل واچ منتشر شده و اثبات شده که ساعت هوشمند کمپانی کوپرتینویی می تواند وظیفه یک ابر قهرمان را ایفا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کوچصفهان استان گیلان - کند. برای اینکه از این گزارشات باخبر شوید می توانید به مطالب زیر سری بزنید؛

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامیا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
میشه بگید روستای جوربیجارکل کوچصفهان هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در روستای جوربیجارکل شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone