🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21795.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بخش‌بندی ویدیو‌های یوتیوب ممکن شد؛ مشاهده آسانتر کلیپ‌های طولانی

در یوتیوب ویدیوهای طولانی زیادی وجود دارد و شاید بخواهید تنها بخش‌هایی از آن‌ها را ببینید. اگر در این دسته قرار می‌گیرید، ویژگی جدید این وب‌سایت کارایی بالایی برایتان خواهد داشت. ویژگی «Video Chapters» یوتیوب ...

در یوتیوب ویدیوهای طولانی زیادی وجود دارد و شاید بخواهید تنها بخش‌هایی از آن‌ها را ببینید. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - اگر در این دسته قرار می‌گیرید، ویژگی جدید این وب‌سایت کارایی بالایی برایتان خواهد داشت. ویژگی «Video Chapters» یوتیوب به سازندگان ویدیوها اجازه می‌دهد که آن‌ها را قسمت‌بندی کنند تا کاربران به صورت مستقیم به بخش موردنیاز خود دسترسی داشته باشند.

در ماه آوریل یوتیوب در حال آزمایش این ویژگی بود، اما هم اکنون آن را به صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - در اختیار کاربران سیستم عامل iOS، اندروید و همچنین کاربران دسکتاپ قرار داده است. زمانی که سازندگان شرح بخش‌های مختلف را به ویدیو خود اضافه کنند، به صورت خودکار زمان سنج و عناوین برای آن‌ فعال می‌شوند.

اولین زمان در ۰:۰۰ اضافه و سپس عنوان این بخش به نمایش گذاشته می‌شود. سازندگان می‌توانند زمان بخش اول را مشخص و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - سپس برای بخش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - دوم عنوان انتخاب کنند. زمانی که قسمت بندی ویدیو تمام شد، تغییرات باید ذخیره شوند و سپس قسمت‌ها لیست می‌شوند. ویدیوها دستکم باید ۳ بخش با حداقل زمان ۱۰ ثانیه داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران

برای دسترسی راحت‌تر کاربران در موبایل به بخش‌های مختلف ویدیو، یوتیوب بازخورد هپتیکی را درنظر گرفته. در دسکتاپ کاربران به چنین قابلیتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - دسترسی ندارد و بجای آن، با حرکت ماوس به بخش بعدی فرستاده می‌شوند. اگر توسط گوشی یا تبلت در حال استفاده از یوتیوب باشید، می‌توانید در زمان مشاهده ویدیو انگشتان خود را به سمت بالا یا پایین حرکت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - دهید تا به زمان موردنظر خود برسید.

این سرویس پخش آنلاین ویدیو اعلام کرده در زمان آزمایش ویژگی جدید، بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده، البته ویژگی کنونی تغییراتی داشته که برای مثال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - می‌توان به افزایش تعداد بخش‌ها با توجه به ابعاد نمایشگر اشاره کرد. در حقیقت کاربران در موبایل یا تبلت بخش‌های کمتری را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - در مقایسه با دسکتاپ مشاهده می‌کنند.

ویژگی Video Chapters - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - باعث می‌شود کارایی یوتیوب در زمینه ویدیوهای بلند افزایش پیدا کند و همچنین میزان مشاهده ویدیوها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران - نیز رشد داشته باشد.

- تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone