🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21823.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انجمن واردکنندگان موبایل: قاچاق موبایل به‌صرفه‌تر از واردات رسمی شده است

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل عقیده دارد روندهای فعلی در بازار موبایل که قاچاق را به صرفه کرده است، باعث نابود شدن بسیاری از شرکت‌های واردکننده و تعدیل نیروی گسترده در میان فعالان بازار موبایل کشور ...

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل عقیده دارد روندهای فعلی در بازار موبایل که قاچاق را به صرفه کرده است، باعث نابود شدن بسیاری از شرکت‌های واردکننده و تعدیل نیروی گسترده در میان فعالان بازار موبایل کشور می‌شود. او و دیگر اعضای انجمن واردکنندگان موبایل می‌گویند روزانه چند‌ده هزار موبایل با کد اتباع خارجی رجیستری و وارد کشور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - می‌شود.

«امیر اسحاقی» در گفتگو با دیجیاتو تاکید دارد اگر زمانی تنها ۲۵ واردکننده در ایران وجود داشت، امروز بیش از ۱۷۱ واردکننده فعال هستند که توانایی تامین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - بازار و کوتاه کردن دست قاچاقچی را دارند اما شرایط واردات و بازار به سمتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - پیش رفته که این اجازه به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - آنها داده نمی‌شود. اسحاقی می‌گوید: «وارد کردن گوشی مسافری به صرفه‌تر از واردات گوشی به صورت رسمی شده و همین مساله باعث گر گرفتن دوباره شعله‌های قاچاق در بازار موبایل شده است.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان

اسحاقی در پاسخ به این پرسش که گوشی‌های مسافری در زمان شیوع ویروس کرونا که مسافری در کشور وجود ندارد، چطور رجیستر می‌شوند به دیجیاتو می‌گوید که قاچاقچیان از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - روش استفاده از کد اتباع خارجی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - سامانه فیدا این کار را انجام می‌دهند. به گفته اسحاقی، آنها با هر کد اتباعی که دارند، چند ده گوشی را رجیستر می‌کنند و از این باگ سیستم سودجویی می‌کنند: - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - «اطلاع داریم که روزانه ده هزار گوشی به همین روش‌ها وارد کشور می‌شود.»

اسحاقی با اشاره به عدم تخصیص ارز نیمایی به واردکنندگان موبایل، تاکید دارد که واردکنندگان رسمی با ارز هجده تا نوزده هزار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - تومانی سر و کار دارند و قاچاقچیان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - با ارز سیزده چهارده هزار تومانی؛ مساله‌ای که کاملا واردات گوشی را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - برای آنها به صرفه کرده، ولو اینکه از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - معافیت هشتاد دلاری نیز بهره‌ای نبرند. اسحاقی می‌گوید:

«اگر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نتوانیم جلوی قاچاق کالایی چون موبایل را بگیریم، جلوی قاچاق هیچ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - کالایی را نمی‌توانیم بگیریم. در زمینه واردات کالای موبایل سه وزارت خانه و چندین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نهاد دخیل هستند و با اطلاعات و دیتایی که درباره آن وجود دارد، جلوگیری از قاچاق این محصول کاملا شدنی است. نمی‌دانم چرا دولت از سهم و سود خودش می‌زند و جلوی فعالیت این قاچاقچیان که به راحتی قابل شناسایی هستند گرفته نمی‌شود.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان
مغازه‌ها گوشی‌ها را یا با کد می‌فروشند یا شرکتی که عبارت شرکتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نباید مشتریان را فریب بدهد و فکر کنند که گوشی دارای گارانتی است، این گوشی‌ها صرفا رجیستری شده تحویل مشتری می‌شوند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل تاکید دارد که گوشی مسافری در ایران تعریف اشتباهی دارد: «همانطور که از اسم گوشی مسافری پیداست، این نوع گوشی باید توسط مسافر در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - همان گمرک فرودگاه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - اظهار شده و هزینه‌هایش هم پرداخت شود. مهلتی که برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - پرداخت این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - هزینه‌ها و دوره خاکستری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - که برای این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - گوشی‌ها می‌گذارند، راه دور زدن را برای سودجویان باز می‌کند.»

به گفته اسحاقی، کد اتباعی که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - سودجویان تهیه می‌کنند، قیمت بسیار نازلی دارد و آن را بیست تا چهل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - هزار تومان می‌خرند و ده‌ها گوشی با آن رجیستری می‌کنند. دبیر انجمن واردکنندگان موبایل باور دارد که تفاوت نرخ ارز و سختگیری‌هایی که به واردکنندگان از سوی دولت صورت می‌گیرد باعث شده تا قاچاقیان دوباره کار خود را به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - صورت گسترده انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان

از سوی دیگر «رضا قربانی»، رئیس کمیسیون تنظیم بازار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - در انجمن واردکنندگان موبایل نیز در گفتگو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - با دیجیاتو اعلام می‌کند که ۵۰۰ هزار گوشی ظرف بیست و پنج روزه توسط قاچاقچیان خریداری شده است ولی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - اینکه آیا این مقدار کالا به کشور وارد شده یا نه هنوز در هاله‌ای از ابهام است، ولی رجیستری این تعداد گوشی‌ها از امروز آغاز شده است: «برای رجیستر کردن نیازی به گوشی نیست، کدها را استعلام می‌کنند و در ایران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - چند نفر با کد اتباع مختلف که این روزها هم ارزان‌ شده است، گوشی‌ها را در سامانه ثبت می‌کنند و رجیستر شده آنها را وارد کشور می‌کنند.»

قربانی باور دارد که قاچاق گوشی با قاچاق لباس تفاوت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - دارد و در حال حاضر تمام این موارد به صورت برخط توسط سامانه همتا دیده می‌شود: «اما اینکه چرا اقدامی انجام نمی‌دهند و می‌خواهند بعدا با خلافکاران برخورد کنند، مشخص نیست. این اقدام شاید باعث خاموشی مجدد تعداد زیادی گوشی در دست مردم می‌شود، اتفاقی که پیش‌تر هم رخ داده بود.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان

قربانی در این گفتگو اعلام می‌کند که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - برخلاف اظهار نظر برخی کارشناسان، جنس قاچاق در بازار به وفور یافت می‌شود: «هر کالایی که خارج از مبادی قانونی وارد کشور شود، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - قاچاق است؛ حالا چه سهم و درصد آن پرداخت شود چه نشود.» به گفته او با یکسان شدن ارز واردکنندگان رسمی و ارز قاچاقچیان دیگر محصول مسافری به صرفه نیست، امروز ارز نیمایی از واردات موبایل برداشته و ارز حاصل از صادرات هم به آن تعلق نمی‌گیرد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که یک واردکننده رسمی فقط هزینه گمرکی ندارد و باید ثبت سفارش کند، کد تخصیص ارز بگیرد و بیمه کند و چندین اقدام دیگر. به عنوان مثال برای یک گوشی صد دلاری، یک وارد کننده رسمی برای یک گوشی صد دلاری ، چیزی حدود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - ۲۷۵ هزار تومان هزینه‌های جانبی می‌کند؛ عوارض و پرداخت ارزش افزوده جنس فروخته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - شده به دارایی، پرداخت ۲۵ درصد سود و هزینه‌های بیمه در کنار هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - گارانتی و هزینه‌های جاری شرکت از جمله مواردی است که یک واردکننده رسمی باید آنها را رعایت کند. اما شخصی که گوشی را به شکل غیر رسمی وارد می‌کند فقط با پرداخت تقریبا ۱۴ درصد هزینه یک گوشی صد دلاری آن را وارد کشور می‌کند و هزینه‌های جانبی بر او تحمیل نمی‌شود؛ ضمن اینکه او درگیر گمرک و نظارت‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - رگولاتوری نمی‌شود و خواب سرمایه بسیار کمتری دارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان
مغازه‌ها گوشی‌ها را یا با کد می‌فروشند یا شرکتی که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - عبارت شرکتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نیز نباید مشتریان را فریب بدهد و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - فکر کنند که گوشی دارای گارانتی است، این گوشی‌ها صرفا رجیستری شده تحویل مشتری می‌شوند.

قربانی تاکید دارد که قاچاقچیان بیشتر گوشی‌های ۳ میلیون به بالا را قاچاق می‌کنند تا برای آنها به صرفه باشد: «گوشی‌های اقتصادی اما برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - آنها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - صرفه‌ای ندارد و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - عمدتا واردکنندگان رسمی آنها را وارد بازار می‌کنند.» او تاکید دارد واردکنندگان موبایل تمام کارهایشان شفاف است و اگر هم تخلفی انجام داده‌اند، مانند سال گذشته که چندین وارد کننده دستگیر شدند و به زندان افتادند، اقدامات‌شان مشخص خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان

او می‌گوید تا قبل از اردیبهشت ماه که پاساژ‌ها و مغازه‌های فیزیکی باز شود، واردکنندگان گوشی، محصولات خود را به صورت اینترنتی می‌فروختند و نزدیک به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - ۸۰ میلیارد تومان گوشی فروخته شد، اما هیچ گرانی پیش نیامد: «دقیقا زمانی که از بازگشایی پاساژها یک هفته گذشت، گوشی ۵۰ درصد گران شد و این مشکلات پیش آمد؛ همین موضوع را روشن نمی‌کند؟»

به باور قربانی واردکنندگان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - به عمده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - فروش جنس می‌دهند و عمده فروش به فروشندگان، این روند اصلی بازار موبایل است اما گوشی در بین عمده‌فروشان دست به دست شد و همین مساله باعث گرانی موبایل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - شده است: - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - «واردکنندگان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نظارت و مانیتور می‌شوند اما عده‌ای در این بازار که تعدادشان به بیست نفر هم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نمی‌رسد، مانند یک زالو به جان بازار موبایل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - افتادند و نظارتی روی اقدام آنها صورت نمی‌گیرد.»

برخی از فعالین بازار موبایل ادعا دارند که قیمت‌های صبح و عصر گوشی‌های پرفروشی مانند A10 سامسونگ در برخی واحدهای صنفی تفاوت‌های چند صد هزار تومانی داشته است. قربانی تاکید دارد که هر مغازه‌داری اگر از واردکنندگان، گوشی را با قیمت بیشتر از نرخی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - که وارد بازار کرده بود خریداری کرده، می‌تواند شکایت خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - را تنظیم کند چرا که به باور او، واردکنندگان پس از حوادث سال گذشته، دست به تخلف - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - نمی‌زنند و همه کارهای آنها شفاف است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان

قربانی با وجود وضعیت بازار فعلی تاکید می‌کند که امروزه بهترین زمان برای خرید موبایل از سوی مردم است اما تصریح می‌کند که مردم باید با درایت خریداری کنند و گوشی قاچاق نخرند: «امروزه بهترین وقت برای خرید گوشی‌های قانونی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کنگاور استان کردستان - در بازار است چرا که تزریق خوبی هم به بازار انجام شده و یک سری تخفیف برای واردکنندگان در نظر گرفته شده که آنها می‌توانند اجناس خود را با سود کمتر و ارزان‌تری بفروشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone