🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21797.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پرواز موفق بزرگترین هواپیمای الکتریکی جهان [تماشا کنید]

کمپانی مگنیکس (magniX) موفق شده اولین پرواز بزرگترین هواپیمای الکتریکی جهان را رقم بزند. این موفقیت را می‌توان نقطه عطفی در تکنولوژی موتورهای الکتریکی به حساب آورد. در سال‌های اخیر تلاش‌های متعددی برای تولید هواپیماهای ...

کمپانی مگنیکس (magniX) موفق شده اولین پرواز بزرگترین هواپیمای الکتریکی جهان را رقم بزند. این موفقیت را می‌توان نقطه عطفی در تکنولوژی موتورهای الکتریکی به حساب آورد.

در سال‌های اخیر تلاش‌های متعددی برای تولید هواپیماهای الکتریکی صورت گرفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - اما روند پیشرفت در این زمینه به دلایل متعدد کند بوده است. از جمله این دلایل،‌ هزینه بالا،‌ وزن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - بیش از حد باتری‌ها و ناکارآمدی آنها در مقایسه با موتورهای جت بوده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - است. یکی از امیدوار کننده‌ترین تلاش‌ها در این زمینه پروژه ایرباس E-Fan X بر اساس هواپیمای BAe146 با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - یک موتور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - الکتریکی (از کل ۴ موتور) بود که در نهایت در آوریل ۲۰۲۰ به دلیل مشکلات متعدد ناشی از همه‌گیری کرونا لغو شد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان

هواپیمای eCaravan که در واقع یک فروند سسنا Caravan 208B دستکاری شده ۹ نفره است به لطف همکاری magniX - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - و شرکت هوافضای AeroTEC ساخته شده و اولین پرواز خود را در ۲۸ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - خرداد برفراز شهر موسس‌لیک واشینگتن به مدت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - حدود ۳۰ دقیقه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - تجربه کرده است. سسنا Caravan یکی از هواپیماهای میان برد پر طرفدار در سطح جهان است و در حال حاضر بیش از ۲۶۰۰ فروند از آن در بیش از ۱۰۰ کشور پرواز می‌کند.

کمپانی مگنیکس ساکن سیاتل آمریکا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - برای این هواپیما از سیستم پیشران الکتریکی magni500 بهره برده که قدرت ۷۵۰ اسب بخاری دارد. البته بر اساس گفته‌های مدیرعامل این شرکت [محدودیت‌های] فعلی تکنولوژی‌های باتری موجب شده تنها بتوان روی سفرهای هوایی بسیار کوتاه (در حدود ۱۶۰ کیلومتر) حساب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد. این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - در حالی است که نسخه معمولی این هواپیما توانایی پرواز تا مسافت ۱۹۸۲ کیلومتری را دارد.

در پرواز اخیر امکان سوار کردن هیچ مسافری وجود نداشته؛ چرا که هواپیمای فعلی به منظور تست تغییر داده شده و باتری‌‌ها بخشی از فضای هواپیما را اشغال کرده‌اند. eCaravan در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - حال حاضر توانایی پرواز به مدت ۳۰ دقیقه و حمل ۵ مسافر تا مسافت ۱۶۰ کیلومتری را دارد.

هدف نهایی مگنیکس بهبود ارتباط جوامع به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - واسطه ارائه یک سیستم پیشرانه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - تمام الکتریکی پیشرفته به بازار است؛ سیستمی که هزینه عملیاتی پایین‌تری داشته باشد و هیچ گاز گلخانه ای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر خوانسار استان اصفهان - منتشر نکند. در نهایت این کمپانی در تلاش است وارد به سوی ورود به بازار حمل و نقل هوایی تجاری گام بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone