🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21800.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نابودی هزاران دوچرخه الکتریکی سالم توسط اوبر خشم کاربران را برانگیخت

اوبر پس از فروش بخش «Jump» خود به استارتاپ حمل و نقل «Lime» در اوایل ماه جاری میلادی، هزاران دوچرخه و اسکوتر برقی به ارزش میلیون‌ها دلار را به مراکز اسقاط فرستاد. اوبر اعلام کرده ...

اوبر پس از فروش بخش «Jump» خود به استارتاپ حمل و نقل «Lime» - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - در اوایل ماه جاری میلادی، هزاران دوچرخه و اسکوتر برقی به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - ارزش میلیون‌ها دلار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - را به مراکز اسقاط فرستاد.

اوبر اعلام کرده در طی توافقی که با Lime انجام داده، مدل‌های قدیمی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - که موردنیاز این استارتاپ نیستند را بازیافت می‌کند. این استارتاپ به علت شرایط پیچیده نگهداری و همچنین عدم دسترسی به پشتیبانی فنی، تصمیم به عدم استفاده از آن‌ها گرفته. روز چهارشنبه ویدیویی از نابودی دوچرخه‌های برقی Jump در مرکز بازیافت «کارولینای شمالی» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - گذاشته شد که خشم طرفداران این وسیله حمل و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - نقل را در پی داشت.

شرکت‌هایی مانند اوبر که در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - زمینه اشتراک‌گذاری دوچرخه‌ها و اسکوترهای برقی فعالیت دارند، به این موضوع اشاره می‌کنند که وسایل آن‌ها دوستدار محیط زیست هستند. با وجود چنین اظهار نظری، اقدام اخیر اوبر خلاف آن را نشان می‌دهد چرا که نابودی هزاران دوچرخه درحالی صورت می‌گیرد که بسیاری به دنبال راه‌های جایگزین برای تردد در سطح شهر هستند.

در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - آوریل ۲۰۱۸ اوبر استارتاپ Jump را با قیمت ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد و در دسامبر همان سال وعده داد که سرمایه‌گذاری خود در زمینه دوچرخه‌ها و اسکوترهای برقی را تا سال ۲۰۲۰، دو برابر می‌کند. در اوایل ماه جاری اوبر سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری در Lime انجام داد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران

سخنگوی اوبر خبر از این داده که با وجود بازیافت ده‌ها هزار دوچرخه، مدل‌های جدید مراحل انتقال به Lime را طی می‌کنند و اعلام کرده:

«به عنوان بخشی از قرارداد اخیر ما، Lime مالکیت ده‌ها هزار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - دوچرخه و اسکوتر جدید را برعهده می‌گیرد. ما بدنبال اهدای دوچرخه‌های قدیمی بودیم اما مشکلات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - زیاد مانند مشکلات مربوط به نگهداری و ایمنی باعث شد که تصمیم به بازیافت آن‌ها بگیریم.»

سخنگوی Lime در این زمینه اعلام کرده:

«در طی تصاحب Jump، به ده‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر جویبار استان مازندران - هزار دوچرخه برقی به همراه قطعات یدکی و ابزارهای تعمیر دسترسی پیدا کردیم و در حال استقرار آن‌ها هستیم. ما هیچ کدام از دوچرخه‌های برقی Jump را بازیافت نکرده‌ایم و به استفاده از آن‌ها متعهد هستیم. زمانی که معامله رسما به پایان برسد، قصد داریم با اوبر برای راه‌های پایدار جهت اهدا و استفاده دوباره از دوچرخه‌های باقی مانده همکاری کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone