🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21803.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ به همکاری آمریکا با سازمان جهانی بهداشت پایان داد

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته به روابط مالی این کشور با سازمان جهانی بهداشت پایان داد. بر اساس گفته‌های ترامپ، این سازمان نتوانسته شیوع همه‌گیری ویروس کرونا را مدیریت کند و در عین حال با ...

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته به روابط مالی این کشور با سازمان جهانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - بهداشت پایان داد. بر اساس گفته‌های ترامپ، این سازمان نتوانسته شیوع همه‌گیری ویروس کرونا را مدیریت کند و در عین حال با چین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - همکاری کرده تا از نشر اطلاعات موثق جلوگیری شود. از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - این پس، آمریکا حمایت‌های مالی خود را به دیگر سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی تخصیص می‌دهد.

اتهامات دونالد ترامپ به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - این سازمان در رابطه با همکاری با چین بوده و او مدعی شده که «این سازمان در ابتدای شیوع همه‌گیری کرونا، جهان را گمراه کرده است». همچنین او - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - می‌گوید «چین به صورت کامل بر سازمان جهانی بهداشت کنترل دارد». یکی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - دیگر از دلایلی که دونالد ترامپ برای قطع حمایت مالی آمریکا با این سازمان عنوان کرده، «عدم توجه چین به ارائه به موقع گزارش‌های مربوط با ویروس کرونا به این سازمان است».

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان

رئیس جمهور آمریکا می‌گوید «بارها از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - سازمان جهانی بهداشت درخواست کرده تا گزارش‌های چین را مشاهده کند»، اما این سازمان هیچگاه اجازه دسترسی آمریکا به گزارش‌های چین به این کشور را نداده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - است. ترامپ در این رابطه می‌گوید:

«به دلیل این که آن‌ها [سازمان جهانی بهداشت] درخواست‌‌های ما مبنی بر بررسی گزارش‌ها را نپذیرفتند، از امروز رابطه خود با سازمان جهانی بهداشت را قطع می‌کنیم.»

البته سازمان جهانی بهداشت هنوز واکنشی در این زمینه نشان نداده است. مشخص نیست که دیگر سازمان‌های بهداشتی بین‌المللی که قرار است از حمایت‌های مالی آمریکا برخوردار شوند، کدام سازمان‌ها هستند. با این حال این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - طور که به نظر می‌رسد WHO بزرگترین حامی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - مالی خود را از دست داده و آمریکا هم از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - این پس بودجه سالیانه ۶۰ میلیون دلاری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - خود را به حساب - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - این سازمان واریز نمی‌کند.

یکی از وظایف سازمان جهانی بهداشت هماهنگی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - دیگر سازمان‌های بهداشتی به منظور نظارت بر روند پخش دارو و واکسن‌ها و همچنین هماهنگی فوریت‌های بهداشتی در سراسر جهان است. با این حال چندان دور از ذهن نیست که با قطع بودجه سازمان جهانی بهداشت، روند تولید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر قروه استان کردستان - و پخش واکسن ویروس کرونا نیز با مشکل روبرو شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone