🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21798.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ناآرامی‌های آمریکا عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ را به تعویق انداخت

گوگل قصد داشت در روز ۱۴ خرداد ماه،‌ در یک رویداد پخش زنده قابلیت‌های جدید اندروید ۱۱ را معرفی کند اما به دنبال برخی مشکلات،‌ مراسم رونمایی به تعویق افتاده است. حساب کاربری رسمی توسعه‌دهندگان ...

گوگل قصد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - داشت در روز ۱۴ خرداد ماه،‌ در یک رویداد پخش زنده قابلیت‌های جدید اندروید ۱۱ را معرفی کند اما به دنبال برخی مشکلات،‌ مراسم رونمایی به تعویق افتاده است.

حساب کاربری رسمی توسعه‌دهندگان اندروید در توییتر اعلام کرده که با این که برای اعلام جزئیات بیشتری از اندروید ۱۱ هیجان دارند اما در حال حاضر زمان مناسبی برای جشن گرفتن - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیست و رویداد سوم ژوئن و عرضه نسخه بتا به تعویق می‌افتد. در حال حاضر زمان رونمایی از اندروید ۱۱ به آینده نزدیک موکول شده و تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان

به گزارش ورج گوگل، به دلیل به تاخیر افتادن عرضه اندروید ۱۱ اشاره نکرده اما علت آن کاملا واضح است. رونمایی از این نسخه با اعتراضات، غارت و آتش‌سوزی در بسیاری از شهرهای ایالات متحده همراه شده است. اعتراضات پس از آن شروع شد که در ایالت مینه‌سوتای آمریکا یک مرد غیر مسلح سیاه‌پوست به نام «جورج فلوید» پس از دستگیری، به دلیل خشونت نیروی پلیس کشته شد. منطقه اوکلند و سن‌خوزه که گوگل و بسیاری از کارمندانش در آن سکونت دارند از مکان‌‌های پر التهاب است و خشونت‌های متعددی را شاهد بوده است.

اعتراضات به دلیل اعمال قدرت بیش از حد مقامات قانونی به بخش‌‌های متعددی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - از ایالات متحده از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - جمله منیاپولیس، دنور، کلمبوس و لس‌آنجلس گسترش یافته است. پیش از این در ماه مارس هم یک فرد سیاه‌پوست ۲۶ ساله به اشتباه توسط پلیس شهر لویی‌ویل در ایالات کنتاکی هدف قرار گرفته بود.

ظاهرا گوگل تصور می‌کند با توجه به شرایط موجود افراد اندکی از ویژگی‌های جدید اندروید هیجان زده می‌شوند و به نظر می‌رسد تصمیم - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر زرین شهر استان اصفهان - به تاخیر انداختن معرفی اندروید ۱۱ عاقلانه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone