🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25081.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی؛ راهکار مایک بلومبرگ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

براساس گزارش جدید نیویورک تایمز، مایک بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور وارد همکاری با شرکتی به نام Meme 2020 شده تا رای دهندگان جوان را از طریق ...

براساس گزارش جدید نیویورک تایمز، مایک بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی و از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور وارد همکاری با شرکتی به نام Meme 2020 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - شده تا رای دهندگان جوان را از طریق فضای مجازی با خود همراه کند.

در بخشی از این کمپین تبلیغاتی، برخی اکانت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - های مشهور میم نظیر grapejuiceboys@ وtank.sinatra@ پیام های مستقیم ساختگی از بلومبرگ را منتشر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - خواهند کرد تا نظر جوانان را به این کاندید جلب کنند. برای مثال در یکی از این پیام ها بلومبرگ می گوید که پیش از اشتراک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - گذاری عکس رقیب انتخاباتی اش کار با فتوشاپ را یاد گرفته است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان  استان خراسان

این کمپین زاییده ذهن مایک پورژیسکی استراتژیست اصلی Meme 2020 و مدیرعامل شرکتی به نام Jerry Media است. اما کمپین تبلیغاتی مایک بلومبرگ در شبکه های اجتماعی به این ختم نمی شود. هفته گذشته وبسایت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - Daily Beast گزارش داد که او با شرکتی به نام Tribe قرار داد بسته تا به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با اکانت های دارای هزار تا ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - هزار دنبال کننده پول بدهد (۱۵۰ دلار بابت هر پست) و آنها نیز در عوض به مخاطبان خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - بگویند که چرا مایک بلومبرگ کاندیدا بهتری نسبت به رقبایش است.

یکی از سخنگویان ارشد کمپین انتخاباتی بلومبرگ در مصاحبه با نیویورک تایمز اظهار داشت که مایک بلومبرگ با خالقان محتوا در شبکه های اجتماعی وارد همکاری شده است و قصد دارد از آنها برای تبلیغ استفاده کند. او در این باره گفت:

شاید استفاده از میم در کمپین های انتخابات ریاست جمهوری استراتژی تازه ای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان - باشد اما ما مطمئن هستیم برای رسیدن به مردم در جایی که حضور دارند بسیار موثر واقع می شود و می توانیم به لطف این استراتژی با عملیات های دیجیتالی قدرتمند ترامپ رقابت کنیم.

البته اینکه استفاده ترامپ از شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و دیگر پلتفرم ها تا چه اندازه در جذب مخاطب برای او موثر بوده جای سوال دارد اما به سختی می توان گفت که میم های مایک بلومبرگ انگیزه های لازم را در رای دهندگان جوان آمریکایی ایجاد خواهند کرد. آنچه روشن است این اولین باری است که یک کاندیدای سیاسی تلاش کرده از اینفلوئنسرها برای جذب رای استفاده کند.

- تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خراسان استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone