🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25083.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سرویس امنیت فدرال روسیه خواستار دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران شد

سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) به برخی شرکت های اینترنتی بزرگ در روسیه دستور داده تا مجوز دسترسی به پیام ها و اطلاعات شخصی کاربران را به این آژانس امنیتی بدهند. بسیاری از شرکت های اینترنتی ...

سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) به برخی شرکت های اینترنتی بزرگ در روسیه دستور داده تا مجوز دسترسی به پیام ها و اطلاعات شخصی کاربران را به این آژانس امنیتی بدهند.

بسیاری از شرکت های اینترنتی در روسیه در لیستی قرار دارند که آنها را در صورت درخواست آژانس های امنیتی این کشور، وادار به افشای داده های کاربران می کند.

لیست شرکت های اینترنتی را سازمان «خدمت فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - و رسانه‌های جمعی» - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - یا به اختصار روسکماندزور (Roskomnadzor) تدوین کرده و در آن نام بیش از 200 شرکت از جمله - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - تلگرام، برخی از خدمات موتور جستجوی یاندکس (Yandex)، شبکه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - اجتماعی VK و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - سایت خرید و فروش Avito به چشم می خورند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان

بر اساس گزارشی که در سایت رویترز منتشر شده، به شرکت های اینترنتی روسیه دستور - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - داده شده تا با نصب تجهیزات مورد نظر سرویس امنیت فدرال روسیه، به کارمندان این آژانس مجوز دسترسی مداوم به اطلاعات سیستم ها و رمزگشایی ارتباطات کاربران را بدهند. شرکت هایی که از این دستور سرپیچی کنند، فیلتر خواهند شد.

اعمال محدودیت شدید در اینترنت توسط دولت روسیه انتقادات برخی سیاستمداران - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - را به دنبال داشته و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - سبب شده تا فعالان این کشور در اعتراض به حضور پررنگ دولت این کشور در دنیای مجازی، دست به تظاهرات بزنند.

تلگرام در گذشته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - با درخواست دولت روسیه مبنی بر دسترسی به پیام های خصوصی کاربران مخالفت کرد و اواخر فروردین ماه 97 دادگاهی در این کشور دستور فیلتر شدن این پیام رسان را صادر کرد.

مقامات روسیه علاوه بر شرکت های داخلی، توجهات خود را معطوف اپلیکیشن های خارجی از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - جمله تیندر (Tinder) کرده اند. تیندر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - سال گذشته میلادی اعلام کرد که با اضافه شدن به لیست روسکماندزور موافقت کرده ولی اطلاعات خصوصی کاربران را فاش نکرده است. هنوز معلوم نیست سرویس - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کردکوی استان گلستان - امنیت فدرال روسیه دستور افشای اطلاعات و پیام های کاربران را به این اپلیکیشن داده یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone