🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25077.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی S20 اولترا معرفی شد؛ کلکسیونی از اولین ها

کنفرانس خبری سامسونگ در حال برگزاری است و این شرکت بالاخره بعد از هفته ها گمانه زنی از گلکسی S20 اولترا رونمایی کرد؛ موبایلی که در کلاس جدید پرچمداران این شرکت اولین است و امکانات ...

کنفرانس خبری سامسونگ در حال برگزاری است و این شرکت بالاخره بعد از هفته ها گمانه زنی از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - گلکسی S20 اولترا رونمایی کرد؛ موبایلی که در کلاس جدید پرچمداران این شرکت اولین است و امکانات آن حتی در مقایسه با نسخه پلاس خانواده اس 20 هم بالاتر است. دوربین این پرچمدار به لحاظ سخت افزاری کاملا متفاوت از مدل های اس 20 و اس 20 پلاس است و هم در خانواده گلکسی سامسونگ و هم صنعت موبایل برخی از نخستین ها را در خود دارد.

دوربین ها

دوربین اصلی این گوشی ترکیب حسگرهای اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - الترا واید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۲ مگاپیکسلی و ۰.۳ مگاپیکسلی عمق سنج را شامل می شود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی آن با استفاده از تکنیک  pixel binning نُه در یک قادر است عکس های ۱۲ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسلی ۲.۴ میکرومتر از سوژه ها بگیرد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و در نتیجه استاندارد تازه ای را برای عکاسی در نور کم تعریف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده است. این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال مجهز است و ضریب افی برابر با f/1.8 دارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل

دوربین گلکسی S20 اولترا قادر است ویدیوهایی با کیفیت 8K ضبط کند که البته برای مشاهده آنها با کیفیت کامل نیاز به مانیتورهای 8K خواهید داشت. سامسونگ قابلیت Super Steady 2.0 را نیز برای این دوربین در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نظر گرفته و وعده داده که به لطف آن فیلمبرداری با این پرچمدار در سطح حرفه ای انجام خواهد شد.

گلکسی S20 اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجهز شده که بالاترین ظرفیت در میان اعضای خانواده اس 20 است

دوربین تله فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این موبایل نیز از نخستین لنز پریسکوپ سامسونگ بهره می برد که به لطف بهره گیری از تکنیک pixel binning چهار در یک، میتواند عکس های ۱۲ مگاپیکسلی از سوژه ها بگیرد. سامسونگ اعلام کرده که دوربین پرچمدار جدیدش زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری دارد. لنز پریسکوپ مورد استفاده در دوربین اصلی گوشی نیز از تکنولوژی لرزشگیری اپتیکال استفاده می کند.

نرم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - افزار دوربین چهارگانه این گوشی مُد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ویژه ای به نام Single Take دارد که چندین عکس را به صورت همزمان از طریق تمامی حسگرها از سوژه می گیرد و سپس با کمک هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - داخلی خود بهترین عکس را برای ذخیره سازی در گوشی پیشنهاد می دهد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل

گلکسی S20 اولترا به یک دوربین سلفی ۴۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مگاپیکسلی مجهز شده که این نیز جهشی قابل توجه نسبت به پرچمداران سابق خانواده گلکسی اس محسوب می شود. ابعاد پیکسلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این سنسور به لطف تکنیک pixel binning چهار در یک به ۱.۴ میکرومتر رسیده و میتواند عکس هایی با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل از سوژه ها بگیرد و باید اعتراف کنیم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که این بالاترین رزولوشن در دوربین های سلفی است که تابحال شاهدش بوده ایم.

طراحی

این گوشی بدنه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ای از جنس شیشه و آلومینیوم دارد و برخلاف نسل های پیشین خبری از نسخه سرامیکی در آن نیست. لبه های سمت راست و چپ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایشگر انحنای اندکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - دارند که البته این بار بسیار کم شده و در نتیجه احتمال تاچ تصادفی صفحه را به میزان زیادی کم کرده است. ضخامت بدنه این موبایل ۸.۸ میلی متر اعلام شده که از دو نسخه دیگر خانواده گلکسی S20 و دیگر پرچمداران اس ۱۰ بیشتر است. وزن این موبایل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیز از ۲۲۰ گرم تجاوز نمی کند که رقمی بین مدل اس 20 و گلکسی فولد با وزن ۲۷۰ گرمی اش است.

گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اولترا همچنین بزرگ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ترین باتری را در میان اعضای خانواده اش دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از تکنولوژی شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی میکند هرچند که سامسونگ به قرار دادن آداپتور ۲۵ واتی درون جعبه آن بسنده کرده و در نتیجه لازم است که شارژر قوی تر را به صورت جداگانه خریداری نمایید. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اگر هم بخواهید به صورت بیسیم گوشی خود را شارژ کنید توان شارژ باتری به ۱۵ وات می رسد.

این گوشی در قالب نسخه های 4G و 5G به بازار عرضه خواهد شد و سامسونگ آن را در چهار رنگ صورتی ابری، آبی ابری، مشکی کیهانی و خاکستری کیهانی تولید کرده است.

 

نمایشگر و حافظه

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل

خود گوشی گلکسی S20 اولترا با در اختیار داشتن یک نمایشگر ۶.۹ اینچی از نظر ابعاد در میان اعضای خانواده اش قامت کشیده تری دارد. پنل داینامیک امولد این گوشی گواهی +HDR10 را دریافت کرده و رزولوشن +1440pدارد. درست در زیر نمایشگر این موبایل یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک قرار گرفته که وظیفه تامین امنیت آن را بر عهده دارد.

نرخ رفرش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این نمایشگر همانطور که پیشتر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - در خبرها خواندید ۱۲۰ هرتز است و نرخ تشخیص فرامین تاچ آن برابر با ۲۴۰ هرتز عنوان شده است که از این لحاظ تفاوتی میان این مدل و دو عضو دیگر خانواده گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - وجود ندارد.

بالاترین مدل گلکسی S20 اولترا ۱۶ گیگابایت رم دارد

گلکسی S20 اولترا به عنوان مدل پریمیوم بهترین پیکره بندی حافظه را دارد؛ بالاترین مدل این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم (برای نخستین بار در دنیا) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و مدل پایه آن به ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. اگر تصور می کنید که این مقدار حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - شما کفایت نمی کند میتوانید به لطف درگاه حافظه microSD دستگاه ظرفیت ذخیره سازی آن را تا یک ترابایت افزایش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهید.

قیمت و تاریخ عرضه

دریافت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - پیش سفارش برای گلکسی S20 اولترا از همین امروز آغاز میشود. قیمت تعیین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده برای نسخه بهره مند از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر با  ۱۳۴۵ یورو یا ۱۴۰۰ دلار اعلام شده و اگر به خرید نسخه بالاتر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی علاقمند باشید خرید این گوشی ۱۵۵۰ یورو برای شما آب می خورد.

خریداران گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اولترا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - همراه با آن گلکسی بادز پلاس را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد که به تنهایی ۱۷۰ دلار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قیمت دارد و اگر از همین امروز آن را سفارش دهند می توانند از دو روز دیگر گوشی را تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone