🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25064.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به مشخصات خانواده سامسونگ گلکسی S20

پرچمدارهای جدید سامسونگ همگی قدرتمند و با کیفیت هستند اما بر اساس نیاز کاربران به سه مدل گلکسی S20، S20 پلاس و اولترا تقسیم شده اند. علاوه بر این دو مدل کوچکتر در نسخه های 4G ...

پرچمدارهای جدید سامسونگ همگی قدرتمند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - و با کیفیت هستند اما بر اساس نیاز کاربران به سه مدل گلکسی S20، S20 پلاس و اولترا تقسیم شده اند. علاوه بر این دو مدل کوچکتر در نسخه های 4G و 5G هم عرضه می شوند تا در مجموع تعداد اعضای این خانواده به ۵ گوشی برسد.

گلکسی S20 و S20 پلاس با چپیست، رم و حافظه داخلی مشابه از نظر توان پردازشی تفاوتی با هم ندارند و حتی شاکله اصلی دوربین آنها هم یکی است با این تفاوت که به نسخه پلاس یک سنسور ۰.۳ مگاپیکسلی زمان پرواز هم اضافه شده است. در مدل های 5G اما رم به ۱۲ گیگابایت رسیده و حافظه داخلی پلاس بیشتر از برادر کوچکتر است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

داستان گلکسی S20 اولترا اما کاملا متفاوت است و با رم ۱۶ گیگابایتی یک سر و گردن بالاتر از آنهاست. علاوه بر این معماری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دوربین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - هم در آن کاملا متفاوت است و با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی توانایی زوم ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - برابری دارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - که دو مدل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر فاقد آن هستند.

دیگر نقاط تمایز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - این گوشی ها جدای از ابعاد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - وزن بدنه به سایز نمایشگر، رزولوشن و ظرفیت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - باتری می گردد. گلکسی S20 به عنوان کوچکترین عضو خانواده دارای نمایشگری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - ۶.۲ اینچی است اما نسخه پلاس ۶.۷ اینچی است و رزولوشن آن کمی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - پایین تر است. S20 اولترا با پنل ۶.۹ اینچی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - خود اساسا فبلتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - است که طرفداران گوشی های بزرگ را به سوی خود می کشاند.

سامسونگ با توجه به این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - نمایشگر بزرگ باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی را برای گلکسی S20 اولترا انتخاب کرده اما در مدل های S20 و S20 پلاس به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۲۵ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - واتی پشتیبانی می کنند.

در نهایت نوبت به قیمت می رسد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - که برای نسخه پایه S20 و S20 پلاس به ترتیب ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو تعیین شده. نسخه های 5G این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - گوشی ها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - نیز ۱۰۰ یورو گرانتر از مدل LTE تمام می شوند اما برای خرید S20 اولترا باید ۱۳۵۰ یورو کنار بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone