🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25075.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی بادز پلاس با شارژدهی ۱۱ ساعته معرفی شد

سامسونگ در کنار پرچمدارهای گلکسی S20 از نسل دوم ایرفون های خود با عنوان گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد که مزیت اصلی آنها به اسپیکرهای دو مسیره برمی گردد. گلکسی بادز پلاس به لطف اسپیکرهای ...

سامسونگ در کنار پرچمدارهای گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - از نسل دوم ایرفون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - های خود با عنوان گلکسی بادز پلاس رونمایی کرد که مزیت اصلی آنها به اسپیکرهای دو مسیره برمی گردد.

گلکسی بادز پلاس به لطف اسپیکرهای دو مسیره توییتر و ووفر که تنظیم آنها به متخصصین اینکار یعنی AKG سپرده شده، قادر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - تولید صدایی با کیفیت است که کاربر را در تجربه شنیداری غرق می کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران

هرچند گلکسی بادز پلاس توانایی حذف نویز را ندارد اما به ۳ اسپیکر مجهز شده است که اصوات ضروری محیط را حین پخش موزیک هم به گوش کاربر می رسانند.

در نسخه قبلی این ایرفون حجم باتری از ۵۸ میلی آمپر ساعت فراتر نمی رفت اما حالا به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - ۸۵ میلی آمپر ساعت رسیده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - که امکان ۱۱ ساعت پخش موزیک با یکبار شارژ را فراهم می سازد. باتری درون کیس هم کمی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - بزرگتر شده و اگر آنرا هم در نظر بگیریم زمان پخش موزیک به ۲ برابر می رسد. این کیس با فناوری شارژ بی سیم Qi سازگاری دارد بنابرین برای شارژ کردن کافی است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - آنرا روی پد شارژ بی سیم یا پنل پشتی یکی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - اعضای خانواده گلکسی ‌S20 قرار دهید. شارژ سیمی هم از طریق درگاه USB-C صورت خواهد گرفت.

کنترلرهای لمسی برای کنترل صدا، پخش یا متوقف کردن موزیک و رد کردن آن کماکان به قوت خود باقی است اما یک گزینه جدید هم برای اسپاتیفای در نظر گرفته شده است. سامسونگ اینبار علاوه بر اپ اندرویدی نسخه iOS را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - ارائه کرده تا کاربران آیفون را هم به سوی ایرفون خود بکشاند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران

گلکسی بادز پلاس در رنگ های مشکی، آبی، سفید و قرمز و همراه با گوشی هایی در دو سایز مختلف عرضه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - خواهند شد. کسانی که پرچمدارهای جدید گلکسی S20 را خریداری کنند، این ایرفون را به صورت هدیه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - از  کمپانی کره ای دریافت خواهند کرد اما اگر قصد پیش خرید گوشی ها را ندارید باید ۱۵۰ دلار برای گوش دادن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - موزیک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر رویان استان مازندران - با آنها هزینه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone