🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25080.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ادعای آمریکا: هواوی به طور پنهانی از اپراتورها جاسوسی می‌کند

مقامات آمریکایی مدعی شده اند شرکت هواوی با ایجاد درب پشتی (Backdoor) در تجهیزات مخابراتی، از اپراتورهای سراسر دنیا جاسوسی می کند. مقامات آمریکایی می گویند این شرکت چینی از سال 2009 در برخی تجهیزات ...

مقامات آمریکایی مدعی شده اند شرکت هواوی با ایجاد درب پشتی (Backdoor) در تجهیزات مخابراتی، از اپراتورهای سراسر دنیا جاسوسی می کند.

مقامات آمریکایی می گویند این شرکت چینی از سال 2009 در برخی تجهیزات شبکه های اپراتورها (از جمله تجهیزات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - 4G) درب پشتی ایجاد کرده است. هنوز سندی مبنی بر انجام چنین کاری توسط هواوی به دست نیامده، ولی این ادعاها توسط برخی از بالاترین مقامات امنیتی آمریکا مطرح شده اند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان

«رابرت اوبراین» (Robert O'Brien) مشاور امنیت ملی ایالات متحده آمریکا در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال می گوید:

«ما مدرکی داریم که نشان می دهد هواوی می تواند به طور پنهانی به اطلاعات حساس و شخصی سیستم هایی که در سرتاسر دنیا راه اندازی کرده، دسترسی پیدا کند.»

مقامات امنیتی آمریکا می گویند اپراتورهایی که از هواوی تجهیزات می خرند، از سطح دسترسی این شرکت به تجهیزات بی خبرند. البته در حال حاضر نشانه هایی مبنی بر سوء استفاده از درب پشتی توسط هواوی وجود ندارد.

«اندی پوردی» (Andy Purdy) مدیر ارشد امنیتی هواوی ضمن رد این ادعاها می گوید:

«ما به طور جدی تمام اتهاماتی که در مورد چنین قابلیتی مطرح می شود را رد می کنیم. همچنین هرگونه ادعا مبنی بر دسترسی غیرمجاز به اطلاعات یا داده های مشتریان را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - تکذیب می کنیم.»

این خبر به فاصله چند روز از تصمیم غافلگیرکننده بریتانیا منتشر می شود که به شرکت هواوی برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - تأمین تجهیزات شبکه های غیر حساس این کشور چراغ سبز نشان داد. آمریکا قصد دارد از طریق لابی کردن علیه هواوی این شرکت چینی را از لیست شرکت های ارائه دهنده تجهیزات 5G حذف کند؛ اقداماتی که البته نتوانستند بریتانیا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - را به صرف نظر از هواوی متقاعد کنند.

هواوی می گوید با توجه به افزایش فشار تحریم ها توسط آمریکا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - در سال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - گذشته میلادی، مطرح شدن چنین ادعاهایی چندان تعجب برانگیز نیست. باید دید باقی کشورها به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هرسین استان کردستان - این ادعاها چطور واکنش نشان می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone