🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25074.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هک تعدادی از سرورهای علی بابا و دسترسی به برخی از اطلاعات کاربران

علی بابا، بزرگ‌ترین بازیگر آنلاین در صنعت گردشگری ایران، در دقایق ابتدایی بامداد امروز (۲۳ بهمن) اعلام کرد که تعدادی از سرورهایش مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند و برخی از اطلاعات کاربران در اختيار هکرها ...

علی بابا، بزرگ‌ترین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - بازیگر آنلاین در صنعت گردشگری ایران، در دقایق ابتدایی بامداد امروز (۲۳ بهمن) اعلام کرد که تعدادی از سرورهایش مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند و برخی از اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - کاربران در اختیار هکرها قرار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - گرفته است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که تیم امنیت علی بابا اقدامات لازم را انجام داده و موضوع با کمک نهادهای قضایی و امنیتی در حال پیگیری است.

«مجید حسینی‌نژاد»، هم موسس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - و «مسعود طباطبایی»، مدیرعامل علی بابا، هر کدام متنی را در حساب توییتر خود منتشر کرده‌اند که حاکی از مسئولیت‌پذیری و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - عذرخواهی در خصوص این اتفاق است:

«حفاظت از اطلاعات همواره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تویسرکان استان همدان - برای ما در اولویت بوده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این اتفاق صورت گرفته است.»

علی‌بابا همچنین در بیانیه‌اش اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی در خصوص این حمله را اطلاع رسانی خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که هکرها در این حمله‌ی سایبری به چه تعداد از سرورهای علی بابا و به چه نوع اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده‌اند.

در حال حاضر دسترسی به وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا با اختلالی رو به رو نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone