🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25065.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از سامسونگ گلکسی S20 و S20 پلاس؛ نمایش روان تر محتوا و فیلمبرداری 8K

سری گلکسی S20 نسبت به نسل قبل نه تنها از نظر توان پردازش بلکه در زمینه معماری دوربین، امنیت سخت افزاری و نمایشگر دستخوش تغییراتی قابل توجه شده اند. سامسونگ دقایقی قبل جدیدترین پرچمدارهای خود ...

سری گلکسی S20 نسبت به نسل قبل نه تنها از نظر توان پردازش بلکه در زمینه معماری دوربین، امنیت سخت افزاری و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - نمایشگر دستخوش تغییراتی قابل توجه شده اند.

سامسونگ دقایقی قبل جدیدترین پرچمدارهای خود را با عنوان گلکسی S20 و S20 پلاس معرفی کرد. این گوشی ها با بهره گیری از جدیدترین چیپست اگزینوس یا کوالکام، رم و حافظه داخلی قدرتمند و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آماده کنار زدن رقبای قدر در میدان است.

دوربین به کار رفته در این گوشی ها با تکیه بر سنسورهای قدرتمند امکان بزرگنمایی تا ۳۰ برابر را به شما خواهد داد. فیلمبرداری حرفه ای 8K و قابلیت Super Steady برای حذف لرزش های ناخواسته از دیگر قابلیت های دوربین است. کمپانی کره ای به کسانی که یکی از اعضای خانواده گلکسی S20 را پیش خرید کنند یک هدفون با کیفیت گلکسی بادز پلاس نیز هدیه خواهد داد.

نمایشگر

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - میزبان نمایشگری ۶.۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - اینچی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - از نوع Dynamic AMOLED است که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ یا ۵۶۳  پیکسل در اینچ را به ارمغان می آورد. البته کره ای‌ها این سایز را بدون در نظر گرفتن گوشه های گرد برآورد کرده اما با در نظر گرفتن آن ابعاد پنل ۶.۱ خواهد بود.

صفحه نمایش گلکسی S20 پلاس هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - ۶.۷ اینچی است و از نظر نوع پنل و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - تعداد پیکسل ها تفاوتی با نسخه معمولی ندارد اما به واسطه ابعاد بزرگتر رزولوشن آن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - به ۵۲۵ پیکسل در اینچ محدود شده است. نسبت تصویر هم در هر دو مدل ۲۰ به ۹ است اما سهم مدل معمولی از پنل جلو ۸۹.۵ درصد است - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - در حالی که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - نسخه پلاس ۹۰.۵ درصد را به خود اختصاص داده؛ نسبتی بسیار مطلوب که به لطف حذف حواشی تا حد ممکن میسر شده است.

مزیت اصلی این نمایشگرها که در نسخه قبلی خبری از آن نبود، پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که به نمایش روان تر محتوا کمک شایانی خواهد کرد. از آنجا که در این حالت مصرف باتری بیشتر می شود، در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - رابط کاربری نرخ رفرش به صورت پیش فرض روی ۶۰ هرتز تنظیم شده اما می توان آنرا با ۱۲۰ هرتز تغییر دارد. دیگر قابلیت شاخص این پنل ها پشتیبانی از +HDR10 برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - نمایش محتوا است.

چیپست و رم

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

سامسونگ مثل همیشه پرچمدارهای خود را در دو نسخه و با چیپست های اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ روانه بازار خواهد کرد. تنها تفاوت نسخه های 5G و LTE این پرچمدارها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - به پیکربندی رم و حافظه برمی گردد که برای نسخه LTE گلکسی S20 و S20 پلاس شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

نسخه های 5G اما از ۱۲ گیگابایت رم بهره می برند. میزان حافظه داخلی برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - S20 5G همان ۱۲۸ گیگابایت است اما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - S20 پلاس 5G در پیکربندی های با ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه به دست کاربران می رسد.

اصلی ترین مزیت پرچمدارهای سامسونگ این است که برای نخستین بار با رم LPDDR5 عرضه خواهند شد که سرعت را به سطح جدیدی می رساند. تمامی مدل ها قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - دی تا یک ترابایت را دارند.

دوربین

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

گلکسی S20 میزبان دوربین اصلی سه گانه است اما در نسخه پلاس سنسور تشخیص عمق هم به آن اضافه می شود. عناصر اصلی دوربین در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - هر دو نسخه شامل موارد زیر است:

  • ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم F2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال
  • ۱۲ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم F1.8، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - فوکوس خودکار فوق سریع با پیکسل دوگانه و لرزشگیر اپتیکال
  • ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید با گشودگی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - دیافراگم F2.2 و میدان دید ۱۲۰درجه ای

باتری

پرچمدارهای جدید سامسونگ از نظر باتری و سرعت شارژ نسبت به نسخه های قبلی بهبود پیدا کرده اند. در گلکسی S20 و نسخه پلاس به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - ترتیب شاهد باتری های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - هستیم که با تکیه بر شارژ سریع ۲۵ واتی به سرعت آماده کار خواهند شد. شارژ بی سیم این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - باتری با توان ۱۵ وات صورت می گیرد و قابلیت شارژ دستگاه های دیگر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - به صورت بی سیم یا با سیم را دارد.

ابعاد و رنگ بدنه

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

گلکسی S20 با وزن ۱۶۳ گرمی ابعادی برابر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - با ۱۵۱.۷ در ۶۹.۱ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - در ۷.۹ میلیمتر دارد اما گلکسی S20 پلاس ۲۵ گرم سنگین تر بوده و ابعاد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - آن به ۱۶۱.۹ در ۷۳.۷ در ۷.۸ میلیمتر می رسد.

سامسونگ فریم پرچمدارهای خود را از آلومینیوم ساخته و پنل پشتی آنها نیز شیشه ای است. هردو طرف بدنه زیر لایه ای از پوشش گوریلا گلس ۶ قرار گرفته اند که از آنها در برابر خط و خش مقاومت می کند. پشتیبانی از  استاندارد IP68 هم به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه است.

گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - در رنگ های خاکستری، آبی و صورتی و S20 پلاس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - با رنگ های خاکستری، آبی و مشکی به دست - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران خواهند رسید.

قیمت و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - تاریخ عرضه

بهای تعیین شده برای نسخه LTE گلکسی S20 و S20 پلاس به ترتیب ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو تعیین شده اما برای خرید مدل 5G آنها باید ۱۰۰ یورو بیشتر بپردازید. پیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - فروش پرچمدارهای سامسونگ از همین حالا شروع شده و از ۱۶ اسفند به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانتره نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر جسارتا شرکت شما آیا سمت راهمیان اردبیل اردستان هم اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در راهمیان اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر بردیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** لباسشویی هایسنس WFKV8010DS شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone