🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25073.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به خانواده سامسونگ گلکسی S20 و گلکسی Z فلیپ [تماشا کنید]

سامسونگ امشب در مراسمی ویژه از سه عضو خانواده پرچمداران گلکسی S20 رونمایی کرد که رویه مرسوم نامگذاری در کهکشانی های سری اس را کنار گذاشته اند و همزمان با ورود به سال جدید میلادی ...

سامسونگ امشب در مراسمی ویژه از سه عضو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - خانواده پرچمداران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - گلکسی S20 رونمایی کرد که رویه مرسوم نامگذاری در کهکشانی های سری اس را کنار گذاشته اند و همزمان با ورود به سال جدید میلادی رویکرد تازه ای را در زمینه دنبال می کنند.

این خانواده شامل سه عضو با نام های گلکسی S20 (نسخه استاندارد)، گلکسی S20 پلاس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - و نسخه پریمیوم S20 اولترا می شود که به عنوان نخستین عضو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - از کلاس جدید پرچمداران سامسونگ مجموعه ای از اولین ها را با خود به همراه دارد.

اصلی ترین مشخصه خانواده گلکسی S20 همانطور که پیشتر در خبرها آمده بود نمایشگر آنهاست که نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد و البته در باب امکانات ذخیره سازی نیز میتوان به کاربرد رم LPDDR5 در آنها اشاره نمود که برای نخستین بار شاهد کاربرد آن در موبایل های سامسونگ هستیم.

پرچمداران - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - سری S20 از نظر قیمت نیز سنت شکن بوده اند و رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده اند؛ نسخه پریمیوم از مدل اولترا که ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت حدودی ۱۵۰۰ یورو عرضه می شود.

در کنار این سه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - محصول، سامسونگ از گوشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - گلکسی زد فلیپ هم رونمایی کرد؛ دومین گوشی تاشو این شرکت که شباهتی به برادر بزرگتر خود ندارد و بیشتر ریزر موتورولا را در ذهن تداعی می کند. ابعاد نمایشگر این موبایل در حالت کاملا باز به ۶.۷ اینچ می رسد و در حالت تاشده به راحتی در جیب جا می شود.

گلکسی زد فلیپ سامسونگ نسخه 5G ندارد و صرفا یک نسخه 4G برای آن در نظر گرفته شده است و اگر علاقمند به آن باشید با پرداخت قیمت گزاف ۱۳۸۰ دلار قابل خریداری است. اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از این موبایل را میتوانید در پست های خبری جداگانه ای که برای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - آنها نوشته شده مشاهده کنید اما برای آشنایی با ظاهر این گوشی ها پیشنهاد می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - شود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان - نگاهی به ویدیوهای زیر بیاندازید.

گلکسی S20 اولترا

گلکسی S20 و S20 پلاس

گلکسی زد فلیپ

- تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر خراسان استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone