🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25084.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مطرح شدن اتهامات جدید علیه منگ وانژو در آستانه استرداد به آمریکا

روز گذشته وزارت دادگستری آمریکا علیه هواوی و مدیر ارشد مالی آن، خانم منگ وانژو به خاطر اقدامات مجرمانه و توطئه برای سرقت اسرار تجاری آمریکا اعلام جرم کرد. خانم منگ در سال ۲۰۱۸ میلادی ...

روز گذشته وزارت دادگستری آمریکا علیه هواوی و مدیر ارشد مالی آن، خانم منگ وانژو به خاطر اقدامات مجرمانه و توطئه برای سرقت اسرار تجاری آمریکا اعلام جرم کرد. خانم منگ در سال ۲۰۱۸ میلادی در کانادا دستگیر شد و هم اکنون مراحل دادرسی برای استرداد به آمریکا را در این کشور طی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - میکند. با اعلام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - محکومیت روز گذشته علیه وی، ۱۶ اتهام دیگر به پرونده قبلی این مقام عالی رتبه هواوی اضافه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - گردید.

وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای هواوی و منگ را به ۲۰ سال تلاش برای سرقت مالکیت معنوی کسب و کارهای این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - کشور از جمله سورس کد و کتابچه های راهنمای کاربران برای استفاده از روترهای اینترنت، تکنولوژی آنتن و تکنولوژی تست ربات متهم کرد و مدعی شد هواوی با این کار تلاش داشته تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - اختصاص خود را توسعه دهد. براساس متن ادعانامه تنظیم شده علیه خانم منگ، هواوی برای دستیابی به این اطلاعات توافقاتی را هم با برخی شرکت های آمریکایی انجام داده بود.

در متن اتهامات تنظیم شده همچنین هواوی به همکاری با ایران و کره شمالی که هم اکنون با تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی روبرو هستند و تلاش برای پنهان سازی مقیاس این همکاری ها متهم شده است.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان

در متن این بیانیه می خوانیم:

تلاش های هواوی برای سرقت اسرار تجاری و دیگر تکنولوژی های پیشرفته آمریکایی موفقیت آمیز بوده است. هواوی توانسته به میزان زیادی از هزینه های خود در بخش تحقیق و توسعه و در نهایت تاخیرهای احتمالی بابت آن برای ارائه محصولاتش کم کند و به برتری رقابتی و غیرمنصفانه ای نسبت به رقبایش دست پیدا کند.

هواوی هم در واکنش به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - خبر خود را سزاوار این اتهامات ندانست و اعلام کرد:

جرائمی که امروز در متن بیانیه وزارت دادگستری آمریکا به آن اشاره شد چیزی بیش از اتهامات قدیمی ۲۰ ساله نیستند اما اینبار در پوشش و ظاهری جدید مطرح شده اند. ما ثابت میکنیم که این اتهام بی پایه و غیرمنصفانه هستند و دولت با تکیه بر آنها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - کاری از پیش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - نمی برد.

این تازه ترین اتهاماتی است که دولت آمریکا علیه هواوی مطرح کرده تا تجهیزات تولیدی این شرکت را از خاک این کشور خارج کند. اوایل این هفته نشریه وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات آمریکایی باور دارند هواوی نوعی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - «درب پشتی» را در شبکه های موبایلی خود نگه داشته تا از آنها برای جاسوسی از مشتریان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - آمریکایی استفاده نماید. هنوز مشخص نیست که این شرکت تابحال از این رخنه استفاده کرده یا خیر اما مقامات دولتی آمریکا با استناد به آنها تحریم های خود علیه چین و شرکت های مخابراتی چینی نظیر هواوی و ZTE را مرتبا بیشتر و بیشتر می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone