🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29045.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

دستگاه‌های جی پی اس قدیمی بعد از تعطیلات نوروز از کار می‌افتند

اگر صاحب یک موقعیت یاب جی پی اس یا ابزارهای مجهز به آن هستید، بهتر است تا قبل از پایان تعطیلات نوروز حتماً به فکر بروزرسانی نرم افزاری آنها باشید؛ چرا که در تاریخ 17 ...

اگر صاحب یک موقعیت یاب جی پی اس یا ابزارهای مجهز به آن هستید، بهتر است تا قبل از پایان تعطیلات نوروز حتماً به فکر بروزرسانی نرم افزاری آنها باشید؛ چرا که در تاریخ 17 فروردین 98 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - شماره هفته دستگاه های GPS صفر می شود.

این مسئله که به باگ Y2K مشهور است، به دلیل نحوه محاسبه زمان در مکان یاب ها به وجود می آید؛ چرا که دستگاه های جی پی اس بر اساس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - شمارش هفته مبتنی بر یک پارامتر 10 بیتی محاسبات خود را انجام می دهند که پس از هفته 1024، این سیستم ریست می شود.

شمارش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - هفته های سیستم موقعیت یاب جهانی از تاریخ 16 دی 58 (ششم ژانویه 1980) آغاز شده و نخستین بار 30 مرداد 1378 (21 آگوست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - 1999) ریست شده است. تاریخ بازنشانی بعدی 17 فروردین (6 آوریل) بوده که البته دستگاه های قدیمی تر را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران

خطای 10 نانوثانیه منجر به اختلاف 3 متری در مکان یابی خواهد شد

ابزارهای جدید به صورت خودکار بروزرسانی های مورد نیاز را دریافت می کنند اما دستگاه های قدیمی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - تری که به باگ Y2K برخورد می کنند (می - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - توانید برای اطلاع از وضعیت دستگاه های شرکت تام تام شماره سریال آن را اینجا وارد کنید) با مشکلات جدی مواجه خواهند شد؛ چرا که باگ مذکور موجب خرابی داده های مربوط به موقعیت مکانی شده و عملاً دستگاه را از کار می اندازد. در واقع سیستم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - جی پی اس نیازمند زمانبندی بسیار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - دقیقی برای محاسبه صحیح موقعیت مکانی است و خطای 10 نانوثانیه منجر به اختلاف 3 متری در مکان یابی آن خواهد شد.

در این بین کمپانی گارمین بزرگترین تولیدکننده دستگاه های جی پی اس مستقل در دنیا مدل های مختلف تولیدی خود را در دست آزمایش دارد و اعلام کرده اکثر محصولات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - شرکت به مشکل Y2K برخورد نخواهند کرد. اداره امنیت ملی ایالات متحده نیز اعلام کرده ابزارهایی که از استاندارد IS-GPS-200 برخوردارند و با ساعت جهانی تنظیم شده اند، مشکلی نخواهند داشت.

گفتنی است اختلال و خرابی احتمالی دستگاه های جی پی اس قدیمی الزاماً در روز 17 فروردین رخ نخواهد داد و به دلیل تاریخ تولید و تنظیم متفاوت این محصولات، از تاریخ 6 آوریل به بعد کم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - کم شاهد بروز مشکل در مدل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تنکابن استان مازندران - های قدیمی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone