🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33281.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری مک او اس موهاوی و امکان سوء استفاده از داده های حفاظت شده

به تازگی یک آسیب پذیری در بخش مرتبط با حفاظت از حریم شخصی مک او اس موهاوی پیدا شده که می تواند امکان سوء استفاده هکرها از داده های کاربران را فراهم کند. «پاتریک واردل»، محقق امنیتی که ...

به تازگی یک آسیب پذیری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - در بخش مرتبط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - با حفاظت از حریم شخصی مک او اس موهاوی پیدا شده که می تواند امکان سوء استفاده هکرها از داده های کاربران را فراهم کند.

«پاتریک واردل»، محقق امنیتی که بارها حفره های امنیتی سیستم عامل های مک را یافته، اخیراً نشان داده که چگونه قابلیت امنیتی جدیدترین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - سیستم عامل مک اپل می تواند داده های حساس کاربران از جمله دفترچه آدرس ها را مورد دسترسی قرار دهد.

واردل مدعی است که موفق شده به اطلاعات تماس محرمانه کاربر از طریق اپلیکیشنی بدون نیاز به مجوز دسترسی ادمین دست بیابد. البته اشاره شده که این روش دور زدن قابلیت های امنیتی روی تمامی سیستم های حفاظتی تعبیه شده در مک او اس موهاوی و اجزای سخت افزاری از جمله وب کم کار نمی کند و به عبارتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - این بخش ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان

واردل جزئیاتی از نحوه این سوء استفاده را فاش نکرده ولی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - قصد دارد در ماه آتی میلادی (آبان تا آذر) این موارد را اعلام کند.

در مک او اس موهاوی، اپل قابلیتی را به سیستم عامل خود افزوده که بر اساس آن برای دسترسی اپلیکیشن ها به داده های موقعیت، دوربین، لیست مخاطبین، تقویم، یادآورها، تاریخچه پیام ها، اطلاعات مرورگر سافاری، پایگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - داده ایمیل ها و دیگر داده های حساس از کاربر سوال می شود. به طور معمول انتظار می رود این قابلیت از دسترسی های غیر مجاز این چنینی که واردل به نمایش گذاشته جلوگیری کند ولی در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - عمل مشخص شده که این سیستم از حفره امنیتی رنج می برد.

در حال حاضر اپل از این آسیب پذیری مطلع است و بنا دارد با ارائه روز رسانی بعدی برای مک او - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - اس موهاوی آن را رفع کند. این نسخه از سیستم عامل اپل از دیروز دوم مهر ماه برای عموم عرضه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - شده است.

 

تماشا کنید: بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - 4

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone