🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18221.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: امکان ساخت صفر تا صد یک گوشی در داخل کشور وجود ندارد

بر اساس گفته‌های وزیر ارتباطات و مدیرعامل ایرانسل، گوشی‌های «ویرا» صاایران به صورت CKD و SKD آماده می‌شوند. به این معنا که قطعات آنها پس از وارد شدن به کشور در ایران مونتاژ می‌شود. وزیر ...

بر اساس گفته‌های وزیر ارتباطات و مدیرعامل ایرانسل، گوشی‌های «ویرا» صاایران به صورت CKD و SKD آماده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - می‌شوند. به این معنا که قطعات آنها پس از وارد شدن به کشور در ایران مونتاژ می‌شود. وزیر ارتباطات در همین راستا تاکید کرده است که امکان تولید صفر تا صد یک گوشی موبایل در کشور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - وجود ندارد.

چندی پیش تصاویری از دو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - مدل گوشی صاایران با نام‌های تجاری «ویرا» منتشر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - شد که شکل و ظاهر و مشخصات آن کپی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - یک گوشی چینی با برند Ulefone بود. این مساله حواشی زیادی را بین کاربران در فضای مجازی در پی داشت. این گوشی‌ها قرار است توسط ایرانسل به صورت باندلینگ و با همکاری پست بانک به صورت قسطی به مشترکین این اپراتور فروخته شود و صبح امروز مدیرعامل ایرانسل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - نسبت به کپی بودن این گوشی‌ها در مراسم افتتاحیه مرکز تماس مشتریان برای ناشنوایان اذعان داشت که «در حال حاضر این گوشی‌ها به طور SKD یا CKD به ایران می‌آیند»، موضوعی که ظهر امروز توسط وزیر ارتباطات نیز تایید شد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران

«محمد جواد آذری جهرمی» در مورد حاشیه‌های ایجاد شده برای گوشی تولید صاایران در جمع خبرنگاران گفته که تولید صفر تا صد گوشی در کشور غیرممکن است. او درباره حواشی ایجاد شده پیرامون کپی بودن این محصولات گفت:‌ «من هم این ماجرا را در شبکه‌های مجازی دیدم. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - اینکه تولید صفر تا صد گوشی را خودمان در کشور داشته باشیم در حال حاضر ممکن نیست. در ابتدای راه، طبیعی است که با مدل‌های SKD و CKD آغاز کنند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - به مراحل بعدی برسند.» او ادامه داد: «اگر این شرکت‌ها با یک شرکت خارجی به تفاهم رسیده باشند که خط تولید را در داخل کشور راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - کنند؛ این کار برای فاز اول مثبت است و باید شکل بگیرد.»

صبح امروز «بیژن عباسی آرند» نیز در  مراسم افتتاحیه مرکز تماس مشتریان برای ناشنوایان تایید کرد که این گوشی‌ها به صورت CKD و SKD تهیه شده‌اند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - در اختیار ایرانسل قرار گرفته‌اند. او خبر از عرضه این مدل‌ها در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - بازار در آینده‌ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - نزدیک داد و تاکید کرد که قیمت مناسبی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دو اصطلاح CKD و SKD در صنایع تولیدی کاربرد دارد و ایران در بسیاری از صنایع نظیر خودروسازی و برخی لوازم خانگی به این طریق کالاها را تولید می‌کند. (CKD (Completely Knocked-Down به روندی از تولید گفته می‌شود که قطعات کاملا جدا از هم و جز به جز وارد کارخانه خواهند شد و مونتاژ می‌شود. این روش در بسیاری از کشورهای در حال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - توسعه مرسوم است و در ایران نیز در برخی از صنایع تولیدی کالاهای گوناگون، این روش انجام می‌شود.

(SKD (Semi Knocked-Down نیز روشی مشابه با همان CKD است با این تفاوت که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - در این روش قطعات هم به صورت مونتاژ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - شده و هم به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - صورت منفصل شده وارد کشور می‌شوند و روش تولید آسان‌تر و سریع‌تری دارد. با توجه به اینکه خط تولید موبایل هوشمند صاایران تازه ایجاد شده و شباهت‌ها به نسخه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - چینی بسیار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - بالاست، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - به نظر می‌رسد که فعلا در حال حاضر روش SKD برای تولید این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است. البته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - این صرفا یک فرضیه است و صاایران در این خصوص اظهار نظر رسمی نداشته است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران

ناگفته نماند برخی از تولیدکنندگان موبایل اظهار دارند که خرید گوشی و وارد کردن آن صرفه اقتصادی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - بیشتری دارد تا یک گوشی به صورت CKD در کشور تولید شود چرا که در این حالت هزینه حمل و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ساری استان مازندران - نقل و بسته‌بندی قطعات موبایل بسیار بیشتر از هزینه واردات یکجای دستگاه آماده می‌شود؛ با این حال بر اساس گفته‌های مسئولان به نظر می‌رسد که صاایران تصمیم گرفته پا در این راه بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone