🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18219.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نخستین سرفیس 5G مایکروسافت احتمالا فردا معرفی می‌شود

«سرفیس Duo»  محصولی منحصر به فرد از سوی مایکروسافت بود اما حتی این دستگاه هم با بهره‌مندی از دو نمایشگر لمسی و قیمت قابل توجه 1400 دلاری از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. مایکروسافت ...

«سرفیس Duo»  محصولی منحصر به فرد از سوی مایکروسافت بود اما حتی این دستگاه هم با بهره‌مندی از دو نمایشگر لمسی و قیمت قابل توجه 1400 دلاری از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. مایکروسافت اما برای ورود به این حوزه خود را آماده کره و ظاهرا ردموندی‌ها فردا اولین عضو سازگار با 5G‌ سری سرفیس را رونمایی می‌کنند.

آنطور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - که یکی از افشاگران شناخته شده به نام «رولاند کوانت» اعلام کرده، ظاهرا مایکروسافت در حال آماده سازی دو محصول جدید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - سرفیس برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - رونمایی در رویداد پنجشنبه اول اکتبر (دهم مهرماه) است.

باوجودی که هنوز نام تجاری دو دستگاه به صورت رسمی تایید نشده، اما به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی «سرفیس پرو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - X2» و «لپ‌تاپ سرفیس گو» از سوی مایکروسافت باشیم. احتمالا بعد از رویداد رونمایی، امکان پیش سفارش دستگاه‌های جدید فراهم خواهد شد. هرچند کوانت اشاره‌ای به سازگاری با 5G نکرده اما برخی منابع دیگر به این مساله اشاره کرد‌ه‌اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان

علاوه بر این منطقی است که تبلت 13 اینچی ویندوزی که سال گذشته با قابلیت اتصال 4G LTE  معرفی شد، برای سال جدید با قابلیت اتصال به شبکه 5G ارتقا پیدا کند. در حال حاضر، تنها اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - که در مورد سرفیس پرو X2 مطرح شده آن است که این دستگاه قطعا با پردازنده  SQ2 مایکروسافت که با همکاری کوالکام ساخته شده، به بازار عرضه خواهد شد و دستگاه از ظرفیت حافظه بیشتری نسبت به نسل قبلی برخوردار خواهد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - بود.

در حالیکه قیمت پایه نسل اول سرفیس پرو ایکس با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 1000 دلار و نسخه با رم 16 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی 1800 دلار تعیین شده، باید ببینیم ردموندی نسخه 5G را با چه قیمتی به بازار عرضه می‌کنند.

لپ‌تاپ سرفیس گو نیز با قیمت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - پایین‌تری به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه با نمایشگر 12.5 اینچی، چیپست نسل دهمی اینتل Core i5، رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه 64 گیگابایت و صفحه کلید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - سنتی با شروع قیمت 699 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

متأسفانه انتظار نمی‌‌رود سرفیس پرو 8 روز اول اکتبر رونمایی شود. بلکه به نظر می‌رسد با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تویسرکان استان همدان - طراحی کاملا جدیدی فصل بهار از راه برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone