🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18222.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک پردازنده Ryzen 7 5800X فاش شد؛ سریع‌تر از i9-10900K

پردازنده Ryzen 7 5800X در یک بنچمارک بازی رویت شد که از عملکرد درخشان این پردازنده در مقایسه با پرچمدار اینتل Core i9-10900K خبر می‌دهد. به گزارش «TechRadar»، پردازنده Ryzen 5800X حین اجرای بازی Ashes ...

پردازنده Ryzen 7 5800X در یک بنچمارک بازی رویت شد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - که از عملکرد درخشان این پردازنده در مقایسه با پرچمدار اینتل Core i9-10900K خبر می‌دهد.

به گزارش «TechRadar»، پردازنده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - Ryzen 5800X حین اجرای بازی Ashes of - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - the Singularity رویت شده و احتمالاً هشت هسته‌ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - خواهد بود. متأسفانه به غیر از کارت گرافیک، جزئیات سرعت کلاک پردازنده‌ها و مشخصات سیستم‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - مقایسه شده فاش نشده است. کارت گرافیک در هر دو سیستم RTX 2080 است و سیستم AMD دو برابر رم بیشتری دارد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان

پردازنده 5800X امتیاز ۵۸۰۰ (در یک مورد ۵۹۰۰) را در تنظیمات 4K کسب کرده است که تقریباً - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - با Core i9-10900K برابری می‌کند. پردازنده رایزن همچنین در رزولوشن 1080p موفق به کسب امتیاز ۶۳۰۰ شد.

بررسی فریم ریت CPU در نتایج بنچمارک، از برتری ۱۵ درصدی پردازنده رایزن خبر می‌دهد که با در نظر گرفتن قابلیت پردازنده Comet Lake اینتل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - به افزایش سرعت کلاک تا ۵.۳ گیگاهرتز در حالت Boost و برخورداری از دو هسته بیشتر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - در مقایسه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - با پردازنده (احتمالاً) هشت هسته‌ای 5800X، بسیار جالب توجه است.

اگر AMD پردازنده 5800X را در محدوده پردازنده‌های فعلی سری رایزن و نزدیک به 3800X قیمت گذاری کند، با پردازنده‌ای بسیار قدرتمند و با هزینه معقول مواجه خواهیم بود. این بنچمارک دو نکته را نشان می‌دهد: AMD احتمالاً از نام Ryzen 5000 برای نام گذاری پردازنده‌های نسل بعد با ریزمعماری Zen 3 استفاده خواهد کرد و اینکه 5800X به احتمال فراوان یک پردازنده ده هسته‌ای نخواهد بود.

- تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone