🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27617.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

شکایت فدکس از وزارت بازرگانی آمریکا به خاطر قانون منع همکاری با هواوی

شرکت پستی فدکس آمریکا که پیشتر از سوی هواوی به تغییر مسیر بسته‌های پستی این شرکت متهم شده بود و همچنین بسته‌هایی که از کشورهای دیگر به مقصد این کمپانی ارسال می‌شد را به مبدا ...

شرکت پستی فدکس آمریکا که پیشتر از سوی هواوی به تغییر مسیر بسته‌های پستی این شرکت متهم شده بود و همچنین بسته‌هایی که از کشورهای دیگر به مقصد این کمپانی ارسال می‌شد را به مبدا بازگشت می‌داد، حالا از وزارت بازرگانی ایالات متحده به خاطر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - اعمال ممنوعیت‌های مبادلاتی با شرکت چینی شکایت کرده است.

البته در جریاناتی که بین فدکس و هواوی اتفاق افتاد، شرکت پستی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - هواوی عذرخواهی کرده و مشکلات پیش آمده را مرتبط با خطای عملیاتی و نه سیاست شرکت دانسته بود. حالا در پی مسائل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - پیش آمده، این شرکت در بیانیه‌ای از مسئولیت ناعادلانه‌ای که با منع مبادلات بر آن‌ها تحمیل شده شکایت کرده و گفته که فدکس یک شرکت حمل و نقل است و نه یک آژانس اعمال قانون.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان

در این شکایت آمده که قوانین صادرات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - در حال اجرا، حقوق این شرکت را بر اساس متمم پنجم قانون اساسی آمریکا نقض می کند و با چنین قانونی فدکس یا باید متحمل جریمه‌های قانونی شود و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - یا از ارسال هر بسته‌ای که حتی ذره‌ای مشکوک به نظر می‌رسد خودداری کند.

مدیر فدکس «فرد اسمیت» در این رابطه اظهار کرده که مشکلات ارسال بسته‌های هواوی به خاطر کنترل‌های صادراتی است و باعث به وجود آمدن موقعیت‌های گیج‌کننده برای کارمندان آن و در نتیجه زیر سوال رفتن اعتبار این شرکت شده است.

از آن سو وزیر بازرگانی؛ «ویلبر راس» مشکل فدکس را برداشت اشتباه از قانون مذکور می‌داند. او در مورد این قانون توضیح داد:

رگولاتوری اعمال شده در واقع به این معنی است که شرکت‌های حمل کالا مثل فدکس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - نباید در صورت اطلاع قبلی از محتویات یک بسته ممنوعه آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - را ارسال کنند. قانون مذکور به این معنی نیست که هر شرکت باید حتما از محتویات همه بسته‌ها آگاه باشد تا بتواند جلوی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - ارسال کالاهای ممنوعه را بگیرد.

شرکت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - پستی فدکس پیشتر به خاطر نقض قوانین صادراتی مورد اتهام قرار گرفته بود. بین سال‌های 2011 و 2012 وزارت بازرگانی این شرکت را به خاطر نقض قوانین ارسال کالا به یک دریافت کننده غیر قانونی، 500 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - هزار دلار جریمه کرد. در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - حال حاضر هم هواوی به خاطر تغییر مسیر بسته‌های این شرکت از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قزوین استان زنجان - فدکس شکایت کرده بنابراین به نظر می‌رسد در مسائل قانونی، نگه داشتن جانب احتیاط دو سویه برای این شرکت چندان هم پاسخگو نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone