🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28917.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گمرک کشور در مورد اختلال رجیستری موبایل‌های مسافرتی توضیح داد

اواخر هفته گذشته سامانه ثبت گوشی‌های مسافری گمرک به صورت آنلاین به سامانه ثبت و رجیستری تلفن همراه (همتا) متصل شد. هرچند این روند سرعت دریافت کد فعالسازی را برای مسافران سرعت بخشید اما گویا پیغام ...

اواخر هفته گذشته سامانه ثبت گوشی‌های مسافری گمرک به صورت آنلاین به سامانه ثبت و رجیستری تلفن همراه (همتا) متصل شد. هرچند این روند سرعت دریافت کد فعالسازی را برای مسافران سرعت بخشید اما گویا پیغام خطای «کد متناظر گمرکی برای این شناسه (IMEI) تعریف نشده است» مسافران را نگران کرده در همین رابطه گمرک کشور توضیحاتی منتشر کرد و گفت این موارد بررسی و به صورت فایل به سامانه همتا ارسال خواهند شد.

با اتصال آنلاین سامانه ثبت گوشی‌های مسافری گمرک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - به سامانه همتا قرار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - شد تا به محض پرداخت عوارض و ثبت موفق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - شناسه IMEI دستگاه تلفن همراه در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - گمرک، کد فعال‌سازی به شماره همراه مسافر پیامک شود. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - درصورتیکه پیش از این، اطلاعات از گمرک، به صورت دوره‌ای و در قالب فایل برای همتا ارسال می‌شد اما در حال حاضر با اتصال این دو سامانه، در صورت ثبت موفق شناسه IMEI در گمرک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - و پرداخت عوارض، کدفعال سازی به صورت آنی، برای شماره همراه مسافر پیامک شده و کاربر تلفن همراه می‌تواند از طریق درگاه‌های سامانه همتا، دستگاه را برای سیم کارت خود فعال سازی کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان

در این میان دیده می‌شود که برخی مسافران در زمان ثبت دستگاه خود در سامانه گمرک، خطای «کد متناظر گمرکی برای این شناسه (IMEI) تعریف نشده است» را دریافت می‌کنند، بر اساس آخرین اطلاعیه گمرک کشور این خطا به دلیل آن است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - که شناسه IMEI دستگاه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - مسافر پیش از برقراری ارتباط آنلاین گمرگ و همتا، در گمرک ثبت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - و شناسه پرداخت برای آن تولید شده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - ولی بعد از برقراری ارتباط برخط، برای پرداخت عوارض آن اقدام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - شده است.

به بیان ساده‌تر در این روند، ابتدا باید عوارض توسط مسافر پرداخت و شناسه IMEI تلفن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - همراه ثبت شود تا پس از آن کد فعال‌سازی به شماره همراه مسافر ارسال شود؛ اما مشکلی که باعث بروز این خطا می‌شود این است که ابتدا شناسه IMEI تلفن همراه ثبت و پس از اتصال آنلاین، پرداخت عوارض نشان داده می‌شود.

طبق این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - اطلاعیه، اطلاعات دستگاه‌های این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - متقاضیان، بعد از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - بررسی‌های لازم، در قالب فایل برای سامانه همتا ارسال خواهد شد و در این حالت، کد فعالسازی از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان - طرف سامانه همتا برای آنها ارسال خواهد شد.

- تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آزادشهر استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone