🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17540.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ همه سری‌های پرچمدار گلکسی را با نسخه «فن ادیشن» عرضه می‌کند

در جریان رویداد رونمایی «گلکسی S20‌ FE»، سامسونگ اعلام کرد که از این پس هر سال گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت با یک مدل FE یا «نسخه طرفداران» نیز همراه خواهند بود. پرچمداران سامسونگ عموما ...

در جریان رویداد رونمایی «گلکسی S20‌ FE»، سامسونگ اعلام کرد که از این پس هر سال گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت با یک مدل FE یا «نسخه طرفداران» نیز همراه خواهند بود.

پرچمداران سامسونگ عموما دستگاه‌هایی با کیفیت سخت افزاری خوبی هستند ولی برچسب - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - قیمت آنها باعث می‌‌شود بسیاری از کاربران، توانایی خرید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - چنین دستگاه‌‌هایی را نداشته باشند. اما استراتژی جدید کره‌ای‌‌ها قاعده عوض می‌کند.

در واقع گوشی‌های هوشمند نسخه فن ادیشن، راهکاری جهت حل این مساله هستند تا کاربران بتوانند دستگاهی با قیمت پایین‌تر و مشخصات مطلوب خریداری کنند. گلکسی S20 FE یا S20 فن ادیشن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - به عنوان اولین گوشی معرفی شده در این سری نیز دستگاهی بین گلکسی S20 و S20 پلاس است و حتی می‌تواند جانشین گلکسی S10 لایت هم تلقی شود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران

با چنین استراتژی، سامسونگ با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - معرفی پرچمداران خود ابتدا پرده از نوآوری‌های جدیدش برمی‌دارد و سپس در حدود شش ماه بعد یا حتی چند ماه دیرتر، دستگاهی با همان قابلیت‌ها و قیمت مناسب‌تر به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - بازار عرضه می‌کند.

اکثر مشخصات شاخص گلکسی S20 فن ادیشن همچون نمایشگر با نرخ بروز رسانی 120 هرتز و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، در سری گلکسی S20 که ماه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - فوریه معرفی شد، دیده می‌شود. به منظور پایین آوردن قیمت نهایی دستگاه، سامسونگ نسخه فن ادیشن را با پنل پشتی از جنس پلاستیک و نمایشگر تخت به بازار در دسترس کاربران قرار می‌‌دهد. نسخه فن ادیشن در طیف گسترده‌ای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - از رنگ‌ها که برای کاربران جوان هم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - جذابیت بیشتری دارد، به بازار عرضه می‌شود.

آیا این بدان معناست که باید - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - منتظر گلکسی نوت 20 فن ادیشن هم باشیم؟ با وجودی که گلکسی نوت 20 خودش نسخه لایت دارد، ولی اعلام جدید سامسونگ نشان می‌دهد شاید نسخه فن ادیشن این دستگاه را نیز معرفی کند. البته شاید برای کاربرانی که گلکسی نوت 20 را خریداری می‌کنند زیاد جالب نباشد که دستگاهی با همان مشخصات و بهره‌مندی از نمایشگر با نرخ بروز رسانی 120 هرتز ولی با قیمت پایین تر به بازار عرضه شود.

در هر حال، سامسونگ تصمیم گرفته هر سال نسخه طرفداران گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را نیز با قیمت مناسب - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سرخرود استان مازندران - به بازار عرضه کند و باید ببینیم در ادامه این استراتژی دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone