🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17541.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

Amazfit GTR 2 و GTS 2 با شارژدهی بهتر و سنسور اکسیژن خون معرفی شدند

هوامی که از زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود، از ساعت‌های هوشمند 2 Amazfit GTR و Amazfit GTS 2 با قابلیت‌های متنوع رونمایی کرد. Amazfit GTR 2 Amazfit GTR 2 از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی AMOLED با ...

هوامی که از زیرمجموعه‌های شیائومی به شمار می‌رود، از ساعت‌های هوشمند 2 Amazfit GTR و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - Amazfit GTS 2 با قابلیت‌های متنوع رونمایی کرد.

Amazfit GTR 2

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس

Amazfit - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - GTR 2 از نمایشگر ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵ پیکسل با پوشش شیشه 3D برخوردار بوده و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - حاشیه آن نسبت به نسل قبل به طور قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر شده است. این ساعت هوشمند از پس زمینه‌های شخصی‌سازی شده پشتیبانی کرده و می‌توان تصویر دلخواه را نیز در بکگراند قرار داد.

ساعت هوشمند مورد بحث از باتری ۴۷۱ میلی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - آمپری ساعتی نیرو می‌گیرد که به گفته سازنده با مصرف معمولی تا ۱۴ روز شارژدهی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - داشته و حداکثر تا ۳۸ روز با استفاده بسیار کم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - دوام می‌آورد.

Amazfit GTR 2 قابلیتی به نام SomnusCare دارد که خواب کاربر را پایش کرده و برای تحلیل بهتر خواب را در سه فاز سبک، عمیق و حرکت تند چشم (REM) دسته‌بندی می‌کند. این محصول همچنین از سنسورهای ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون (SpO2) برخوردار است.

ساعت هوشمند یاد شده از ۱۲ مد روزشی در فضای بسته و باز پشتیبانی کرده و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - با استفاده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - از GPS داخلی مسیر ورزش را در فضای بیرونی پایش می‌کند. این محصول به لطف برخورداری از میکروفن داخلی امکان پاسخ دهی به تماس‌ها - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - را دارد، البته به دلیل فقدان پشتیبانی از eSIM برای پاسخ دهی به تماس‌ها باید ساعت را به گوشی وصل کرد.

از دیگر قابلیت‌های Amazfit GTR 2 می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao AI، آنتن NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - ۵۰ متری و ذخیره‌سازی ۶۰۰ ترانه با فرمت MP3 روی حافظه داخلی اشاره کرد که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - گوش دادن به آهنگ از طریق بلوتوث بدون نیاز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - به گوشی را امکان پذیر می‌کند.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 2 در دو مدل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - اسپرت (کیس آلومینیوم) و کلاسیک (کیس فولاد ضد زنگ) به ترتیب با قیمت ۱۵۰ و ۱۶۰ دلار از هم اکنون در چین قابل خریداری است.

Amazfit GTS 2

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس

Amazfit GTS 2 از لحاظ طراحی مشابه نسل قبل بوده و بیشتر مشخصات آن با GTR 2 یکسان است. از قابلیت‌های اصلی این ساعت هوشمند می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری، پایش خواب، پایش ضربان قلب، اندازه گیری سطح غلظت اکسیژن خون، مدهای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - ورزشی، GPS، میکروفن برای پاسخ دهی به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - تماس‌ها، پخش آفلاین موزیک و NFC برای پرداخت‌های بدون تماس اشاره کرد.

تفاوت اصلی Amazfit GTS 2 با GTR 2 به اندازه صفحه نمایش و حجم باتری برمی گردد. GTS 2 از نمایشگر ۱.۶۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۴۸ در ۴۴۲ پیکسل با پوشش شیشه 3D برای محافظت در برابر خط و خش برخوردار است. این محصول از باتری ۲۴۶ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - که به گفته سازنده با استفاده معمولی تا ۷ روز و در حالت ذخیره باتری تا ۲۰ روز شارژدهی دارد.

جنس بدنه GTS 2 از آلیاژ آلومینیوم بوده و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی با قیمت ۱۵۰ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر فارس استان فارس - دلار در چین قابل خریداری است. هوامی فعلاً برنامه‌ای برای عرضه ساعت‌های هوشمند فوق در کشورهای دیگر ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone