🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39129.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فراخوان اچ پی برای لپ تاپ های جدید؛ احتمال آتش گرفتن باتری و سوختگی کاربران

کمپانی اچ پی اخیراً برای باتری برخی از لپ تاپ های جدید خود فراخوان صادر کرده. بر اساس اعلام این شرکت برخی از جدیدترین لپ تاپ های تولیدی از مشکل افزایش بیش از حد دمای ...

کمپانی اچ پی اخیراً برای باتری برخی از لپ تاپ های جدید خود فراخوان صادر کرده. بر اساس اعلام این شرکت برخی از جدیدترین لپ تاپ های تولیدی از مشکل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - افزایش بیش از حد دمای باتری رنج می برند و حتی احتمال آتش گرفتن آنها وجود دارد.

اچ پی در روز 14 دی ماه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این مسئله را اعلام کرده. به گفته مسئولان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این شرکت لپ تاپ های اچ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پی پرو بوک 64x، اچ پی X360 310 G2، اچ پی Envy m6 و برخی مدل های دیگر از این مشکل رنج می برند. بر اساس اعلام کمپانی یاد شده این فراخوان شامل دستگاه هایی می شود که از دسامبر 2015 (آذر تا دی ماه سال 1394) تا دسامبر  2017 (آذر تا دی ماه سال 1396) در سراسر جهان به فروش رفته اند.

مشکل یاد شده همچنین شامل حال باتری لپ تاپ های اچ پی می شود که به طور جداگانه و به عنوان لوازم جانبی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فروش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رسیده اند. به گفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اچ پی:

«[باتری ها] پتانسیل افزایش دمای بیش از حد در استفاده را دارند. در برخی موارد این افزایش دما می تواند موجب ناپایداری باتری و آتش گرفتن آن شود. اچ پی همچنین هشدار می دهد که این باتری ها ممکن است خطر سوختگی کاربران را به همراه داشته باشند».

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اچ پی اشاره ای به این موضوع - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که چه تعداد دستگاه از این مشکلات رنج می برند، نکرده، ولی کمیسیون امنیت محصولات مصرف کنندگان آمریکا (CPSC) در بیانیه خود اعلام نموده که در حدود 50 هزار دستگاه فروخته شده در آمریکا دارای این نقص هستند. همچنین 2600 مورد دیگر نیز در کانادا با مشکل یاد شده وجود دارند.

بررسی های این کمیسیون 8 گزارش مشکلات مرتبط با باتری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از جمله افزایش دمای بیش از حد، ذوب شدن یا شارژ را شناسایی شده که حتی در یک مورد یکی از کاربران به دلیل این مشکل دچار سوختگی درجه 1 شده و سه شخص دیگر نیز خساراتی به میزان 4500 دلار دیده اند.

در صورتی که شما نیز یکی از لپ تاپ های جدید اچ پی را خریده اید و قصد دارید از امنیت باتری آن اطمینان یابید، می توانید به صفحه ویژه پشتیبانی که توسط این کمپانی ایجاد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده مراجعه کنید و با دانلود نرم افزار ویژه و نصب آن، از وضعیت باتری دستگاه خود مطلع شوید. اچ پی به رایگان باتری های دارای نقص را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعویض می کند؛ البته بعید به نظر می رسد که تعویض باتری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در کشورمان به راحتی امکان پذیر باشد.

- تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone