تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37231.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

جراحت کارمندان اپل به خاطر برخورد مداوم با دیواره های شیشه ای اپل پارک

به نظر می رسد اگر یک کمپانی عاشق ساختمان های شیشه ای باشد و به تولید دیوایس هایی بپردازد که می توانند افراد را برای ساعت ها درگیر نگه دارند، باید برای جراحت کارمندانی هم ...

به نظر می رسد اگر یک کمپانی عاشق ساختمان های شیشه ای باشد و به تولید دیوایس هایی بپردازد که می توانند افراد را برای ساعت ها درگیر نگه دارند، باید برای جراحت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کارمندانی هم آماده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باشد که به خاطر حواس پرتی، با دیوارهای شیشه ای برخورد می کنند.

بنابر گزارش تازه MarketWatch، کمپانی اپل اخیراً مجبور به تماس با فوریت های پزشکی شده تا به برخی از کارمندانی که اتفاقی با شیشه ها برخورد کرده اند کمک برساند. خوشبختانه هیچ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از این کارمندان به بیمارستان منتقل نشدند، اما به خاطر جراحات خفیفی که برداشته اند، نیازمند مداوای سرپایی بوده اند.

مقر تازه اپل، یعنی اپل پارک طی سال گذشته میلادی افتتاح شد اما بسیاری از کارمندان، اوایل سال جاری میلادی به این مقر نقل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مکان کرده اند. گفته می شود بعد از این حوادث، برخی از کارمندان شروع به چسباندن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استیکرهایی روی دیواره های شیشه ای کرده اند اما این برچسب ها «به خاطر اینکه طراحی ساختمان را بی اعتبار می کنند» کنده شده اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

نکته طنز ماجرا اینجاست که گرچه کارمندان اپل آنقدر درگیر آیفون هایشان بودند که متوجه آسیبی که به خود وارد می کردند نشدند، اما از منظر قانونی، اپل ممکن است به نقض قوانین محیط کار متهم شود. قوانین کالیفرنیا از صاحبان کار می خواهد تا با علامت گذاری های مشخص یا قرار دادن موانع خاص، از آسیب کارمندان به هنگام عبور از درهای شیشه جلوگیری کنند. بنابراین اگر اپل راهکار بهتری نسبت به علامت گذاری درها و دیوارها نیابد، احتمالاً مجبور به پرداخت غرامت خواهد شد.

در نهایت این نخستین باری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیست که اپل چشم اندازش در قبال معماری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ساختمان های خود را نسبت به امنیت افراد در اولویت قرار می دهد. طی سال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 2012، زنی 83 ساله به خاطر عبور از در شیشه ای اپل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استور و شکستن دماغش از این کمپانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شکایت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone