تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13422.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تهدید فیسبوک عملی شد؛ جلوگیری از انتشار اخبار و دسترسی به رسانه‌ها در استرالیا

فیسبوک در نهایت تهدید‌های خود را عملی کرد و انتشار خبر و دسترسی به لینک‌های رسانه‌های خبری را از طریق این شبکه اجتماعی در استرالیا متوقف کرد. این اقدام فیسبوک در واکنش به لایحه پارلمان ...

فیسبوک در نهایت تهدید‌های خود را عملی کرد و انتشار خبر و دسترسی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - به لینک‌های رسانه‌های خبری را از طریق این شبکه اجتماعی در استرالیا متوقف کرد. این اقدام فیسبوک در واکنش به لایحه پارلمان استرالیا است که قصد دارد فیسبوک و گوگل را مجبور به پرداخت هزینه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای انتشار یا به اشتراک گذاری محتوای خبری کند.

فیسبوک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیشتر دولت استرالیا را تهدید کرده بود که در صورت تصویب لایحه پرداخت هزینه برای اخبار، امکان انتشار محتوای خبری و لینک رسانه‌های خبری استرالیا را در شبکه اجتماعی محبوب خود متوقف می‌کند. فیسبوک در این مورد اغراق نکرده بود و از صبح امروز واقعا تهدید خود را عملی کرده است. در نتیجه کاربران فیسبوک در استرالیا نمی‌توانند اخبار را از طریق این شبکه اجتماعی مطالعه کرده یا لینک‌های خبری را به اشتراک بگذارند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان

با این تغییر جدید کاربران خارج استرالیا نیز نمی‌توانند اخبار رسانه‌های استرالیایی را از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک در اختیار داشته باشند.

پارلمان استرالیا روز گذشته، لایحه ای را تصویب کرد که به موجب آن فیسبوک و گوگل باید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - هزینه‌ای را بابت حق نشر برای محتوای انتشار داده شده خبری پرداخت کنند. اما فیسبوک و گوگل چنین مصوبه‌ای را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - قبول ندارند و چنین اقدامی را مغایر با فلسفه انتشار اخبار در فضای مجازی می‌دانند.

گوگل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - قصد دارد در اقدامی مشابه و در صورت اجرایی شدن مصوبه پارلمان استرالیا، امکان جستجوی اخبار را در استرالیا از طریق موتور جستجوی گوگل متوقف کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد برخی مفاد و بندهای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - این لایحه به داوری گذاشته می‌شود تا شاید لایحه مذکور اصلاح شده و به ازای تعداد کلیک‌ها روی هر خبر هزینه‌ای بابت آن در نظر گرفته شود.

البته به نظر می‌رسد که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - چنین تغییر سیاست‌هایی تاثیر زیادی بر تصمیم فیسبوک نخواهد گذاشت. سال گذشته میلادی، در حدود 5/1 میلیارد بازدید از سایت‌های خبری استرالیایی از طریق فیسبوک انجام شده است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر گلپایگان استان اصفهان - که ارزش آن حدود 407 میلیون دلار استرالیا است. متوقف شدن این کانال ارتباطی، بی‌شک به رسانه‌های این کشور آسیب می‌رساند. همچنین کاربران فیسبوک نیز که از طریق این شبکه اجتماعی به اخبار دسترسی پیدا می‌کنند،‌ از این تغییر رویه متضرر خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone