🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42500.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام با خرید شرکت Scyfer برنامه های هوش مصنوعی خود را گسترش می دهد

کمپانی کوالکام در راستای توسعه برنامه هوش مصنوعی خود، شرکت هلندی «Scyfer» را تصاحب کرده است. سایفر پیش از این محصولات هوش مصنوعی زیادی را تحت قرارداد برای مشتریان مختلف تولید کرده و به همین ...

کمپانی کوالکام در راستای توسعه برنامه هوش مصنوعی خود، شرکت هلندی «Scyfer» را تصاحب کرده است. سایفر پیش از این محصولات هوش مصنوعی زیادی را تحت قرارداد برای مشتریان مختلف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تولید کرده و به همین دلیل، ابزار و تجربه مناسب برای پیشبرد اهداف کوالکام را در اختیار دارد.

البته کوالکام هنوز مبلغ قرارداد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را اعلام نکرده اما بر اساس توافق دو طرف، تمام اعضا و تشکیلات Scyfer در آمستردام باقی مانده و مدیر عامل و بنیان گذار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن دکتر «مکس وِلینگ» نیز، به انجام وظایف خود به عنوان استاد دانشگاه آمستردام ادامه خواهد داد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین اهداف کوالکام از خرید اخیر، ترکیب هوش مصنوعی فضای ابری و آنبورد بوده که از طریق پلتفرم «TensorFlow» روی چیپست اسنپدراگون 835 محقق شده و قرار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است با کمک تجربه و دانش سایفر، کارکردهای بیشتری برای آن تعریف شده و روی سایر پلتفرم ها نیز به کار گرفته شود.

کوالکام بیش از 10 سال در زمینه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی کار کرده است

گفتنی است سابقه فعالیت کوالکام در زمینه هوش مصنوعی به بیش از ده سال پیش می رسد که طی این مدت، شرکت مورد بحث موفق شده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در رقابت های بسیاری جایگاه نخست را از آن خود کند. این کمپانی در گذشته روی هوش مصنوعی و تعلیم شبکه های عصبی بدون دخالت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انسان کار کرده، و روش های مختلفی را برای بهره گیری از هوش مصنوعی روی دستگاه (بدون نیاز به اینترنت) توسعه داده است.

از سوی دیگر اما شرکت Scyfer، بیشتر سفارشات سایر شرکت ها مانند پیش بینی درآمد، سیستم تشخیص صدا، کنترل کیفیت خط تولید و طراحی خودکار اندام های پروتزی را انجام داده است.

- تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone