🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42498.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پدر اندروید، در مسیر مستقیم رقابت با سامسونگ و اپل

زوجی که به نظر می‌رسید تازه با هم آشنا شده‌اند، در حال عکاسی از غذای خود با موبایل‌هایشان بودند و در ده دقیقه بعدی، هرکدام سرش را درون موبایل خود فرو برد. این صحنه‌ای است ...

زوجی که به نظر می‌رسید تازه با هم آشنا شده‌اند، در حال عکاسی از غذای خود با موبایل‌هایشان بودند و در ده دقیقه بعدی، هرکدام سرش را درون موبایل خود فرو برد. این صحنه‌ای است که «اندی رابین»، چند روز قبل زمانی که به یک رستوران رفته بود، می‌بیند. رابین تاحدی در بروز این رفتار ضداجتماعی، مقصر است. به هر حال او به همراه تیمش اندروید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را خلق کرد؛ سیستم‌عاملی که حالا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۸۵ درصد موبایل‌های جهان از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌کنند.

رابین قبول دارد که انقلاب موبایل‌های هوشمند، جنبه‌های منفی هم داشته و می‌گوید که شرکت جدیدش «Essential»، بر این مسئله تمرکز کرده که چگونه وابستگی انسان‌هایی که هر ۵ دقیقه موبایل‌شان را چک می‌کنند را از بین ببرد. او همین حالا هم می‌گوید: «ما تا پیش از اینکه اینترنت همیشه همراه داشته باشیم هم زندگی خوبی داشتیم».

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اسنشال، این هفته اولین گجت خود که همان موبایل پرسروصدایش باشد را به بازار روانه می‌کند؛ موبایلی جذاب و مرغوب که نه به دست سامسونگ و اپل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طراحی شده و نه برندهای متعدد چینی. پشتش به آینه‌ای می‌ماند و از سرامیک تولید شده، لبه‌ها از جنس تیتانیم هستند و البته نمایشگری لبه تا لبه که بخش عمده‌ای از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

موبایل اسنشال، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک رابط مغناطیسی خاص را نیز به همراه دارد که درب‌ها را به سوی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دنیایی از لوازم جانبی جذاب باز می‌کند. این رابط می‌تواند نقش آپدیت کننده سخت افزار را هم برعهده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیرد و همین موضوع باعث شده تا رابین، بگوید که با استفاده از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همین رابط - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌توان موبایل‌های خود را به مدت طولانی‌تری استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

رابین خودش اذعان دارد که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رقابت امروزی در دنیای موبایل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سخت‌تر از هر زمان دیگری شده و شرکت‌هایی مثل اپل و سامسونگ بیشتر سود این بازار را در اختیار دارند: «اما هر بازار اشباع شده‌ای نیاز به یک تحول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دارد؛ زمانی که دو قطب بازار را در دست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌گیرند، وقتش است تا شما هدفتان را دنبال کنید.»

اگرچه اسنشال فون، مانند پیکسل‌های گوگل از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد اما پدر اندروید می‌خواهد که به این موبایل، همچون یک نقطه آغاز نگاه کنید، نه یک تغییر ناگهانی. او می‌گوید که این تغییر، در ادامه از راه می‌رسد. او می‌خواهد با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی، نحوه تعامل کاربران با گجت‌هایشان را تغییر دهد و بسیاری از کارها را به دست الگوریتم‌ها بسپارد. او می‌گوید:

«اگر به نقطه‌ای برسیم که موبایل، نسخه‌ای مجازی از کاربرش باشد، کاربر می‌تواند زندگی‌اش را بکند و لذت ببرد. شام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برود رستوران بدون اینکه بخواهد به موبایلش دست بزند. کاربر در این حالت مطمئن است که موبایل، وظایفی که او باید انجام دهد را به درستی انجام خواهد داد.»

رابینِ ۵۴ ساله، تقریباً ۲۰ سال در دنیای موبایل فعالیت کرده است. سال‌ها پیش هدایت تیم توسعه موبایلی به نام «Hiptop» را برعهده داشت که بعداً «Sidekick» نام گرفت؛ تلفنی که نمایشگری بزرگ و کیبوردی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فیزیکی داشت و می‌توانست اپلیکیشن اجرا کند.

رابین در ۲۰۰۳ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دل به دریا زد تا دنیای موبایل را تغییر دهد و استارتاپی نرم‌افزاری تاسیس کرد که توانست یک نرم‌افزار موبایلی به نام «اندروید» را توسعه دهد. او در سال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۲۰۰۵، استارتاپش را به گوگل فروخت و اندروید تبدیل به بزرگترین سیستم عامل جهان شد. سه سال پیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رابین، گوگل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را هم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ترک کرد تا بازی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سومش را شروع کند؛ این بار نام بازی «اسنشال» بود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اما خود اسنشال هم یک استارتاپ کوچک است و صرفاً - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زیر چتر یک شرکت بزرگ‌تر فعالیت می‌کند. شرکت بزرگ‌تر، «Playground Global» نام دارد و استارتاپ‌های زیادی را در سیلیکون ولی زیر چتر خود قرار داده که اسنشال هم صرفاً یکی از آنهاست و جالب است بدانید که هم‌موسس Playground Global نیز خود رابین است.

اما ریشه‌های اسنشال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فون، به چین هم می‌رسد. تولید کننده آن شرکتی است به نام «فاکسکان» که حتماً نامش را شنیده‌اید. به هرحال فاکسکان تولیدکننده آیفون هم هست و جالب اینجاست که برای موبایل اندی رابین، نقش سرمایه گذار و همکار را نیز دارد و می‌تواند در آینده‌ی آن سهم داشته باشد. رابین رابطه شرکتش با غول چینی را مانند یک خیابان دوطرفه می‌بیند؛ خیابانی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وجود هر یک از لاین‌هایش در طرفین، مهم است.

یکی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بارزترین ویژگی‌های این موبایل، دو پین مغناطیسی است که در پشت آن قرار گرفته‌اند و به لوازم جانبی ساخته شده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توسط خود اسنشال یا دیگر شرکت‌ها اجازه متصل شدن را می‌دهند. اسنشال برنامه‌ دارد تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۶ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وسیله جانبی را برای موبایل خود عرضه کند که حالا دو عدد از آنها نیز آماده‌اند: دوربینی ۳۶۰ درجه با قابلیت ثبت ویدیوی 4K و یک داک شارژ بی‌سیم.

اما رابین می‌خواهد آینده را با موبایل‌های خود - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تسخیر کند. او می گوید که یک تیم حرفه‌ای از توسعه دهندگان نرم‌افزاری دارد که می‌توانند برخی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویژگی‌های برجسته هوش مصنوعی را به موبایل‌ها بیاورند. او باور دارد که دستیارهای هوشمندی مانند سیری یا الکسا، «ایده‌هایی برای دیروز» هستند و دیگر یک رابط کاربری آینده‌نگرانه را به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تصویر نمی‌کشند. او می‌گوید اسنشال در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محصول بزرگ دوم خود، قابلیت‌هایی از هوش مصنوعی را به کاربران نشان می‌دهد که واقعاً برای آنها مفید خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اندی رابین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌گوید که در آینده‌ای نچندان دور، موبایل و گجت‌ها می‌توانند نیازهای کاربران را حدس بزنند. نوتیفیکیشن‌ها را پالایش کرده و آنهایی که نیاز است را بر حسب زمان و روز به کاربر نشان دهند: «اگر یک نفر به شما پیام بدهد که می‌خواهی امشب با هم شام بیرون برویم، شش پاسخ در برابر شما قرار می‌گیرد تا برای فرد ارسال کنید. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شما در طول زمان چند بار پاسخ را ارسال می‌کنید و موبایل‌تان نوع سلیقه و پاسخ دادن‌تان را یاد می‌گیرد. در نتیجه بالاخره بار چندم، دیگر از شما نمی‌پرسد و خودش پاسخ دوستتان را می‌دهد.»

مدیر اسنشال به یاد می‌آورد که همین اواخر در حال رانندگی با ماشین بوده که خودروی دیگری از پشت با او تصادف می‌کند. راننده ماشین عقبی، در حال پیام دادن با موبایلش بوده و همین باعث بروز تصادف شده: «حواس‌پرتی به دلیل توجه به موبایل در زمان انجام کاری مهم‌تر، موضوعی است که می‌توان آن را با هوش مصنوعی برطرف کرد.»

سخت‌افزار، دنیایی سخت و بی‌رحم دارد. همین هفته، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زمانی که اسنشال وارد بازار می‌شود، یک ماه تاخیر داشته. رابین می‌گوید این تاخیر در راستای برطرف سازی مشکلات نرم افزاری و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همینطور گرفتن تایید اپراتورها بوده است. با این حال نگران شرایط اپراتورها هم نیست: «اگر اپراتورها می‌خواهند چشمشان را به روی نوآوری ببندند، می روم و شبکه توزیع خودم را راه می‌اندازم.»

اگرچه اسنشال فون دیر به بازار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می‌آید اما زمان آمدنش، درست چند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هفته قبل از آمدن محصولات بزرگترین بازیگرهای بازار یعنی اپل و سامسونگ است.

قدرتِ کوچک بودن

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

رابین امروز عرضه اسنشال فون به بازاری پر از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موبایل‌های قدرتمند را مانند حرکت تسلا در بازار اتومبیل می‌بیند.

او همچنین پتانسیل‌های یک شرکت کوچک بودن را تحسین می‌کند: «به عقب برگردید، زمانی که آیفون معرفی شد. آنچه باعث موفقیت آیفون شد، مربوط به تکنولوژی خود اپل نبود. این محصول از اولین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگر خازنی بهره می‌برد که خود اپل آن را نساخته بود. از اولین شتاب‌سنج در موبایل بهره می‌برد که خود اپل آن را نساخته بود. وقتی این دو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را با هم ترکیب کردند، ژست‌های حرکتی و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - لمسی پدید آمدند، که اتفاقی نو بود.»

او - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ادامه می‌دهد: «این دو فناوری توسط دو شرکت فعال در صنعت تکنولوژی تولید شده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بودند. اگر امروز به سراغ یک نوآوری بروید و بگویید که تا چند ماه دیگر ۲۰۰ میلیون قطعه از آن را می‌خواهید، فکر می کنید تولیدکننده توان پاسخ دادن دارد؟»

رابین اذعان می‌کند که به علت کوچک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بودن شرکت اسنشال، می‌تواند جدیدترین فناوری‌ها را به شکلی سریع‌تر از سایر شرکت‌های بزرگ در موبایل‌هایش قرار دهد: «این را قبول کنید، ما می‌توانیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نوآوری‌های بیشتری داشته باشیم. اما سوال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اینجاست که در زمانی که فوق‌العاده موفق - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شدیم، چگونه همین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - روند را پیش ببریم؟»

این سوالیست که به نظر می رسد پدر اندروید از ما می‌پرسد. شما با توجه به حضور بازیگران بزرگ حوزه موبایل، آینده‌ای روشن را در برابر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اسنشال می‌بینید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone