🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42486.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا فیسبوک نیز به جمع تولیدکنندگان عینک هوشمند می پیوندد؟

همان طور که احتمالاً می دانید، کمپانی فیسبوک در سال 2014 شرکت «Oculus» را با پرداخت 2 میلیارد دلار تصاحب کرد و حالا این زیرمجموعه، پتنتی را به ثبت رسانده که از توسعه یک عینک ...

همان طور که احتمالاً می دانید، کمپانی فیسبوک در سال 2014 شرکت «Oculus» را با پرداخت 2 میلیارد دلار تصاحب کرد و حالا این زیرمجموعه، پتنتی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به ثبت رسانده که از توسعه یک عینک هوشمند واقعیت افزوده برای فیسبوک حکایت دارد.

نمایشگر عینک هوشمند فیسبوک امکان عبور امواج نور را فراهم می کند

سند مورد بحث با عنوان «نمایشگر هدایت کننده امواج با اسکنر دو بعدی» ثبت شده که توانایی نمایش تصاویر کامپیوتری روی پس زمینه دنیای واقعی را خواهد داشت. نمایشگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مذکور می تواند در درون فریم مخصوصی برای نمایش مستقیم رسانه ها به چشم کاربر قرار بگیرد که این در مجموع، تعریف یک عینک هوشمند واقعیت افزوده را نشان می دهند.

لازم به ذکر است که صفحه نمایش مورد بحث با قابلیت هدایت امواج، در واقع به جای استفاده از دوربین برای نمایش محیط واقعی، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امکان عبور نور را فراهم کرده و کاربر می تواند علاوه بر تصاویر پردازش شده، فضای واقعی را نیز مستقیماً تماشا کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

گفتنی است «مایکل اَبرش» رئیس Oculus به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آینده عینک های هوشمند امیدوار بوده و پیش بینی کرده تا 20 یا 30 سال آینده، انسان ها به جای استفاده از اسمارت فون های گرانقیمت، از عینک های هوشمند بهره برده و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - واقعیت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مجازی و واقعیت افزوده تبدیل به بخش های جدا نشدنی زندگی بشر خواهند شد.

از سوی دیگر مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک نیز واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به عنوان پلتفرم های رایانه ای آینده معرفی کرده و اعتقاد دارد عینک های هوشمند، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در آینده جایگزین موبایل ها و کامپیوترها خواهند شد.

با این حال پتنت مورد بحث فعلاً در حد یک ایده بوده و مشخص نیست چه زمانی به یک محصول نهایی تبدیل خواهد شد. همچنین باید توجه داشت که زمان عرضه چنین محصولی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مسلماً زاکربرگ علاقه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ندارد عینک هوشمندش به سرنوشت گوگل گلس دچار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone