🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42505.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اپلیکیشن واقعیت مجازی Relumino را برای دیوایس های خود منتشر کرد

صاحبان Samsung Gear VR می توانند به زودی اپلیکیشن Relumino را روی دیوایس های خود دانلود نمایند. این اپلیکیشن کسانی که در دیدن چیزها مشکل دارند از جمله مبتلایان به دید تونلی و متامورفوپسیا را هدف قرار ...

صاحبان Samsung Gear VR می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توانند به زودی اپلیکیشن Relumino را روی دیوایس های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خود دانلود نمایند. این اپلیکیشن کسانی که در دیدن چیزها مشکل دارند از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جمله مبتلایان به دید تونلی و متامورفوپسیا را هدف قرار داده است.

دید تونلی به از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دست دادن دید محیطی با حفظ دید مرکزی گفته می شود که در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نتیجه آن شخص یک میدان تونل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مانند دایره ای شکل را خواهد دید. در ادامه متامورفوپسیا وضعیتی است که در طی آن مردم نمی توانند خطوط مستقیم را به درستی درک نمایند.

اپلیکیشن Relumino به درد افرادی می خورد که دارای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حداقل ظرفیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های بینایی هستند. متأسفانه کسانی که به طور کامل بینایی خود را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از دست داده اند نمی توانند از این ابزار بهره ببرند. اپلیکیشن فوق با طراحی تصاویر گرفته شده توسط دوربین عقب یک تلفن همراه کار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می کند.

پس از طراحی تصویر توسط این اپلیکیشن، کاربر می تواند ضمن بزرگ و کوچک نمودن آن، طرح کلی تصویر را نیز برجسته نماید. Relumino همچنین قادر است ضمن فیلتر و معکوس کردن رنگ های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خاص، کنتراست و روشنایی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تصویر را نیز تنظیم نماید.

افراد مبتلا به دید تونلی قادر خواهند بود پس از اجرای این اپلیکیشن برای اولین بار میزان دید مرکزی شان را تنظیم و بدین شکل خود را آماده کار با این ابزار کنند. پس از آن Relumino بخش هایی از تصویر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در نقطه کور شخص قرار دارد را به نقاطی که کاربر قادر به دیدن آن ها باشد، منتقل می کند.

این ویژگی دیدن تلوزیون، خواندن کتاب و... را برای افرادی که اختلال بینایی دارند آسان تر از قبل می نماید. هم اکنون می توان Relumino را از طریق فروشگاه Oculus به طور رایگان دریافت کرد. این اپلیکیشن در حال - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حاضر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تنها از زبان های انگلیسی و کره ای پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می کند.

یکی دیگر از ملزومات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استفاده از اپلیکیشن فوق در اختیار داشتن یکی از تلفن های هوشمند جدیدی است که توسط این تولید کننده به بازار عرضه شده باشد. گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دستگاه هایی هستند که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به طور کامل از Relumino پشتیبانی می کنند.

تهیه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یکی از پرچمداران سامسونگ و Samsung Gear VR نسبتاً گران به نظر می رسد اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همچنان ارزانتر از سایر راه حل های ارائه شده برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حل این مشکل در بازار است. این قابلیت می تواند برای 240 میلیون نفری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که در دیدن با مشکل مواجه هستند بسیار سودمند باشد. سامسونگ قول داده که Relumino پس از انتشار بهبود یابد و به یک ابزار کامل تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone