🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42488.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی موبایل DOOGEE S60؛ یک جان سخت دورگه چینی – اسپانیایی

DOOGEE را باید یک برند دورگه اسپانیایی - چینی دانست که یکی از اصلی ترین سهامداران آن باشگاه فوتبال ویارئال اسپانیا به شمار می رود. این شرکت چند تلفن هوشمند اندرویدی را در سبد محصولات ...

DOOGEE را باید یک برند دورگه اسپانیایی - چینی دانست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که یکی از اصلی ترین سهامداران آن باشگاه فوتبال ویارئال اسپانیا به شمار می رود. این شرکت چند تلفن هوشمند اندرویدی را در سبد محصولات خود دارد، اما موبایل DOOGEE S60 به عنوان یک جان سخت با مشخصاتی در حد و اندازه یک پرچمدار، محصولیست که نگاه های زیادی را به سمت این برند جلب نموده است.

باتری غول پیکر این موبایل از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند

مشکل عمده موبایل های هوشمند جان سخت موجود در بازار نمای ظاهری زشت و نه چندان دلچسب آنهاست، اما DOOGEE موفق شده محصولی را روانه بازار سازد که در عین رعایت استانداردهای لازم در زمینه مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، ضربه و . . . یک سر و گردن از تمام رقبای خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زیباتر است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

یکی از اصلی ترین دلایل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این ظاهر بهبود یافته S60 به استفاده از آلیاژ آلومینیوم در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بدنه پشتی آن مربوط می شود که نمایی لوکس و گران قیمتی را به این گجت بخشیده است. ضمن این که شرکت سازنده قصد دارد محصول جدید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود را در سه رنگ مختلف روانه بازار سازد.

مشخصات سخت افزاری نه چندان دلچسب را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باید یکی دیگر از نقاط ضعف موبایل های جان سخت در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نظر گرفت. در این زمینه نیز DOOGEE S60 می تواند خود را از سایر رقبا متمایز سازد. این محصول همراه یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام HD روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

چیپست هلیو P25 به همراه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و البته یک باتری غول پیکر ۵۵۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم باعث می شوند که S60 علاوه بر مقاومت در برابر ناملایمات بیرونی، از لحاظ قدرت پردازشی و دوام باتری نیز یک جان سخت واقعی به حساب بیاید.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه این موبایل هوشمند به طور رسمی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone