🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42490.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

محمود واعظی با انتشار پیامی از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد

با پایان کار دولت یازدهم، محمود واعظی با انتشار پیامی از این مجموعه قدردانی کرده و با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد. واعظی در این پیام، یکی از مهم ترین اقدامات وزارت متبوعش در دولت یازدهم ...

با پایان کار دولت یازدهم، محمود واعظی با انتشار پیامی از این مجموعه قدردانی کرده و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد.

واعظی در این پیام، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یکی از مهم ترین اقدامات وزارت متبوعش در دولت یازدهم را توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات دانست که پیامدهای مثبتی همچون افزایش پایداری، استحکام، استقلال و امنیت شبکه، افزایش محتوا و خدمات داخلی بومی، گردش داخلی اطلاعات و ترافیک، و کاهش هزینه را در بر داشته است.

او همچنین از اصلاح و ارتقای سامانه نام دامنه کشور، ایجاد مراکز تبادل آدرس دهی جهانی، ارائه خدمات دولت به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت الکترونیکی، توسعه شبکه انتقال کشور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و مواردی از این دست به عنوان دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت یازدهم نام برد.

واعظی اهم فعالیت های وزارتخانه متبوعش را در راستای کاهش وابستگی به خارج، ارتقای توان تولید داخلی و رفع نیازهای اساسی کشور عنوان کرده است که در بین آنها می توان به جویشگر بومی، ایجاد کریدور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ساخت و تأمین ماهواره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بومی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اشاره کرد.

وی حمایت از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کسب و کار های جدید در حوزه IT با هدف اشتغال پایدار، توسعه متوازن در مناطق محروم و روستایی و توسعه بازار ICT کشور را هم از موفقیت های ارزشمند این وزارتخانه دانست و برای وزیر جدید این وزارتخانه هم آرزوی توفیق و سرافرازی کرد.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد محمود واعظی و وزارت ارتباطات در دولت یازدهم می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone