🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42493.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

خالق اندروید «هوش مصنوعی» را سیستم عامل بزرگ بعدی می داند

اندی روبین که بیشتر به خاطر توسعه اندروید شناخته می شود اخیرا اظهارات تازه ای در رابطه با هوش مصنوعی مطرح کرده و مدعی شده که این تکنولوژی سیستم عامل مهم و بزرگ آتی است. ...

اندی روبین که بیشتر به خاطر توسعه اندروید شناخته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می شود اخیرا اظهارات تازه ای در رابطه با هوش مصنوعی مطرح کرده و مدعی شده که این تکنولوژی سیستم عامل مهم و بزرگ آتی است.

روبین این اظهارات را در جریان یک نشست مطبوعاتی مطرح کرد که به مناسبت جعبه گشایی اسمارت فون اندرویدی تازه اش در مقر اصلی Playground (شرکت سرمایه گذار تحت مدیریت وی) ترتیب داده شده بود.

روبین در این باره گفت:

گجت های جدید خواه درون ماشین های هوشمند کار گذاشته شده باشند و خواهد موبایل ها ما را به سمت عصر تازه هوش مصنوعی رهنمون می کنند.

وی ادامه داد:

سیستم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عامل ها به صورت دوره ای به روز رسانی می شوند که معمولا برابر با ۱۲ ماه است. مایکروسافت داس یکی از اولین سیستم عامل هایی بود که اواخر دهه ۷۰ میلادی  برای کامپیوترهای شخصی عرضه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد. بعد از آن مکینتاش و ویندوز قرار دارند که اوایل دهه ۸۰ میلادی از راه رسیدند. در دهه ۹۰ شاهد ظهور اینترنت بودیم و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بعد از آن موبایل ها وارد عرصه شدند. هر کدام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این موارد نیز مرتبا بزرگ و بزرگ تر می شوند و از تکنولوژی قبلی شان بهره می گیرند. اما سیستم عامل بزرگ بعدی چیست؟ مشکل بعدی کدام است؟ و با در نظر داشتن آنچه امروز کشت می - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنیم فردا چه برداشت خواهیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرد؟

او باور دارد بذرهایی که امروز کاشته می شوند محصولات شرکت وی هستند که البته یکی از آنها نیز اسمارت فون اسنشال است.

اما بعد از رویداد جعبه گشایی از این موبایل، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت اسنشال در نظر دارد محصول دیگری که بر پایه هوش مصنوعی کار می کند و اسنشال هوم خوانده می شود را برای خانه های هوشمند عرضه نماید.

در هفته ای که گذشت اطلاعات بیشتری از این محصول به دست آمده که در ادامه با شما در میان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می گذاریم. قلب این گجت سیستم عامل اسنشال به نام Ambient OS است.

البته روبین اطلاعات زیادی را در رابطه با این نرم افزار تازه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - منتشر نکرده اما در جریان مراسم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مذکور افکار خود در رابطه با هوش مصنوعی را با حاضران در میان گذاشت و مدعی شد که هوش مصنوعی سیستم عامل بزرگ بعدی است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

باور دارم که [سیستم عامل بعدی] همان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هوش مصنوعی است منتها اندکی متفاوت از آنچه امروز می شناسیم. امروز شاهد اتفاقاتی نظیر مطابقت الگوها و همچنین خودکار سازی ماشین ها و ارائه دستیارهایی نظیر سیری و دستیار گوگل هستیم اما معتقدم در ادامه تکنولوژی دیگری از راه می رسد که تمامی اینها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را در قالب یک سیستم عامل در اختیارمان می گذارد.

روبین البته به خوبی می داند که شرکت سخت افزاری اش نمی تواند به تنهایی یک پلتفرم هوش مصنوعی تمام عیار بسازد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و به همین خاطر است که در عملیاتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سازی ایده اش شرکت سرمایه گذار Playground نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

او در ادامه گفت:

ما در حال سرمایه گذاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - روی شرکت های سخت افزاری هستیم چون فکر می کنیم این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت ها نقش بسیار مهمی در آموزش هوش مصنوعی دارند. یکی از این نام ها هم Light - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - House است که برای منازل دوربین می سازد (مانند بسیاری شرکت های دیگر) منتها با این تفاوت که دوربین های آن توانایی تحلیل هرآنچه درون منزل رخ می دهد را دارند. مثلا می توانید از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن بپرسید آیا فرزندانتان سروقت به مدرسه رفته اند یا خیر تا دوربین جواب شما را بدهد.

اسنشال هوم نیز به کاربران امکان می دهد از طریق سرویس های محبوب موسیقی دلخواهشان را پخش کنند، وضعیت آب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و هوا را چک کنند و بسیاری امور دیگر را با استفاده از یک صفحه نمایش تاچ به انجام برسانند.

اما باید اضافه کنیم که سیستم عامل مد نظر روبین برخلاف دیگر سیستم ها نظیر گوگل هوم یا اکوی آمازون توانایی کار کردن با هرچیز دیگری را خواهد داشت. این هدف همانطور که تایید می کنید هم بلندپروازانه است و هم اینکه چالش های تکنیکی بسیار جدی را پیش روی وی قرار می دهد اما روبین به خوبی در مورد سیستم عامل هایی که نباید نادیده گرفته شوند اطلاعات دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone