🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42481.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تبلیغ ویدیویی گلکسی نوت ۸ با تمرکز روی امکانات دوربین و استایلوس [تماشا کنید]

به تازگی تبلیغ تازه ای روی شبکه اجتماعی ویبو چین قرار گرفته که ظاهرا تیزر لو رفته از گلکسی نوت ۸ سامسونگ است. البته باید اشاره کنیم که این تبلیغ برای بازار چین تهیه نشده ...

به تازگی تبلیغ تازه ای روی شبکه اجتماعی ویبو چین قرار گرفته که ظاهرا تیزر لو رفته از گلکسی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نوت ۸ سامسونگ است.

البته باید اشاره کنیم که این تبلیغ برای بازار چین تهیه نشده چون کلمات درج شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در آن کره ای هستند و به همین خاطر پیش بینی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می شود که به زودی نیز شاهد انتشار آن در شبکه های تلویزیونی کره باشیم.

ویدیو بسیار کوتاه است و‌ آنطور که به نظر می رسد به لنز تله فوتوی این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرچمدار اشاره دارد که مدت هاست صحبت هایی در رابطه با آن شنیده می شود؛ به عنوان مثال در یکی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صحنه ها تبلیغ کودکی نشان داده می شود که به یک اسباب بازی در ویترین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مغازه ای خیره شده و در ادامه با دقیق تر شدن روی آن اسباب بازی پس زمینه آنچه می بیند تار می گردد.

این یعنی دوربین نوت ۸ می تواند عکس هایی با افکت بوکه از سوژه ها بگیرد و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به احتمال زیاد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شاهد استفاده سامسونگ از یک لنز تله فوتو در کنار لنز RGB دستگاه خواهیم بود. در ادامه از شما دعوت می کنیم که نگاهی به این تیزر تبلیغاتی بیاندازید.

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی دیگری را در رابطه با قلم گلکسی نوت ۸ روی صفحه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یوتوب خود منتشر کرده که در ادامه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن را مشاهده می کنید.

- تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر خوی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone