🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42499.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

یکی دیگر از معدود کامیپوترهای Apple I به حراج گذاشته می شود

فروش دستگاه های الکترونیکی قدیمی در حراجی ها معمول بوده که در برخی موارد نیز مبالغ هنگفتی را نصیب صاحبان خود می کنند. در این میان مسلماً دستگاه هایی که تاریخچه خاصی داشته و لوازم ...

فروش دستگاه های الکترونیکی قدیمی در حراجی ها معمول بوده که در برخی موارد نیز مبالغ هنگفتی را نصیب صاحبان خود می کنند. در این میان مسلماً دستگاه هایی که تاریخچه خاصی داشته و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - لوازم جانبی آنها کامل تر باشد، با قیمت های بالاتری به فروش می روند.

تنها 175 عدد  کامپیوتر Apple I تولید شده است

یکی از این دستگاه ها کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - «Apple I» است که نخستین رایانه تولید شده توسط کمپانی مشهور آمریکایی بوده و در سال 1976 توسط «استیو وزنیاک» ساخته شده است. از مدل مورد بحث (که بر اساس اطلاعات موجود تعداد انگشت شماری از آن هنوز به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - صورت سالم وجود دارد) تنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 175 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عدد تولید شده که همین امر موجب افزایش ارزش نمونه های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موجود می شود.

حال یک نسخه از کامپیوتر مذکور برای فروش در حراجی آنلاین «Charitybuzz» (در ماه سپتامبر) قرار گرفته که نخستین بار از سوی بنیان گذاران اپل به آقای «آدام اسکولسکای» هدیه شده، و سپس در سال 1994 با قیمت 3500 دلار توسط یک استاد دانشگاه به نام «دیوید لارسن» در ویرجینیا خریداری شده است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

رایانه ای که در تصویر مشاهده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - می کنید شامل نامه اسکولسکای به لارسن، بروشور تبلیغاتی کامپیوترهای اپل 1 و اپل 2، و نخستین شماره مجله «Silicon Gulch Gazette» در سال 1977 بوده، و نسخه ای از یک نقاشی از «ران وین» (هم-بنیان گذار کمتر شناخته شده اپل) را به همراه دارد.

همچنین یکی از موارد کمیابی که ارزش کامپیوتر مورد بحث را دو چندان می کند، وجود رابط کاربری کاست است که در آن زمان، برای ذخیره سازی اطلاعات روی نوارهای کاست مورد استفاده قرار می گرفت و بسیاری از صاحبان اپل 1 نیز هیچگاه آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را خریداری نکرده بودند.

در نهایت نسخه ای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از آگهی تبلیغاتی کامپیوتر خیالی «Zaltair» نیز همراه با دستگاه عرضه می شود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که در سال 1977 توسط وزنیاک و اسکولسکای به شوخی طراحی شده و رایانه ای را با مشخصات به روز (برای آن زمان) و قیمتی نازل تبلیغ می کند.

گفتنی است رایانه مورد بحث که به «Schoolsky Apple-I» مشهور شده، از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نظر فنی هنوز سالم بوده اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مانند بسیاری از رایانه های اولیه، نیازمند کیبورد و منبع برق جداگانه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone