🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42495.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل نشان می‌دهد که هوش مصنوعی، چقدر ساده واترمارک تصاویر را حذف می‌کند

شرکت‌ها و سایت‌های زیادی برای حفاظت از حقوق معنوی تصاویر خود، از واترمارک یا یک لوگو روی عکس‌ها استفاده می‌کنند تا دیگران بدون دریافت مجوز، نتوانند از آنها بهره گیرند ولی امروز بخش پژوهشی گوگل ...

شرکت‌ها و سایت‌های زیادی برای حفاظت از حقوق معنوی تصاویر خود، از واترمارک یا یک لوگو روی عکس‌ها استفاده می‌کنند تا دیگران بدون دریافت مجوز، نتوانند از آنها بهره گیرند ولی امروز بخش پژوهشی گوگل با انتشار یک تحقیق و ویدیویی خلاصه از آن، نشان داد که الگوریتم‌های کامپیوتری چقدر ساده می‌توانند واترمارک‌ها را از تصاویر حذف کنند.

«تالی دکل»، دانشمند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - علوم کامپیوتری که در بخش پژوهشی گوگل مشغول است در این باره می‌گوید: «سیستم‌عامل ها، اپلیکیشن‌ها و پروتکل‌ها همه دارای آسیب‌پذیری‌هایی هستند. ما می‌خواهیم آسیب پذیری تصاویر خامی که با استفاده از واترمارک در فضای مجازی رها شده اند را نشان دهیم و به شرکت‌ها بگوییم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که راه‌های بهتری برای حفاظت از داده‌هایشان وجود دارد.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

دکل می‌گوید که مشکل اصلی واترمارک‌های فعلی این است که شرکت‌ها از یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طرح برای همه تصاویر خود استفاده می‌کنند. در نتیجه با الگوریتم‌های کامپیوتری و شناساندن همین واترمارک به هوش مصنوعی، می‌توان به نقطه‌ای رسید که طرح به طور کامل از تصویر حذف شود، بدون آنکه کیفیت آن کاهش پیدا کند یا مشکلی برایش پیش آید: «همه چیز اتوماتیک انجام می‌شود و هیچ نیازی به دخالت کاربر برای حذف واترمارک نیست.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

گوگل برای حل این مشکل پیشنهاد می‌دهد که شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در واترمارک‌های خود از عناصر ثابتی استفاده نکنند و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از واترمارک تقریباً مشابه ولی با اجزای تصادفی در تصاویر خود بهره گیرند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با استفاده از این راه حل، مانند تصویر فوق، زمانی که یک الگوریتم تلاش کند تا واترمارک را حذف کند، بخش‌هایی از آن باز هم باقی می‌مانند که نرم‌افزار نمی‌تواند آنها را از روی تصویر شما حذف کند.

دانشمندان گوگل البته اذعان دارند که این راهکار نیز چندان عالی نیست و یک الگوریتم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیچیده‌تر در آینده باز هم می‌تواند اجزای باقی مانده از واترمارک را در تصویر پاک کند. با این حال آنها خبر می‌دهند که سطح ایمنی فعلی تصاویر دارای کپی رایت به شکل غم‌انگیزی پایین است و این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کار دست کم می‌تواند همین سطح را تا حدی ارتقا دهد.

دعوت می‌کنیم ویدیوی کامل مربوط به این تحقیق را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone