🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42506.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

توصیه واعظی به وزیر جدید: حوزه ICT را طوری بسازید که در شأن مردم و نظام باشد

محمدجواد آذری جهرمی از صبح دیروز رسماً کار خود را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم آغاز کرد و محمود واعظی (که حالا رئیس دفتر ریاست جمهوری است) نیز ضمن آرزوی توفیق ...

محمدجواد آذری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جهرمی از صبح دیروز رسماً کار خود را به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دولت دوازدهم آغاز کرد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و محمود واعظی (که حالا رئیس دفتر ریاست جمهوری است) نیز ضمن آرزوی توفیق برای جهرمی، به او توصیه کرد:

سعی کنید حوزه ICT را طوری بسازید که در شأن مردم و نظام باشد، و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - توقعاتی که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری برای توسعه دارند را محقق کنید، و فضای مجازی را بهبود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بخشید تا یک فضای مجازی سالم داشته باشیم.

واعظی با اشاره به توانمندی های موجود در وزارت ارتباطات و دانشگاه های کشور و همچنین اعتماد بخش خصوصی به دولت، ابراز امیدواری کرد پروژه ها و برنامه های موجود تا پایان دولت دوازدهم تکمیل شده و به بهره برداری برسند. وزیر سابق در ادامه بر همدلی و وحدت در سازمان تأکید کرد و از اهمیت دخیل شدن اعضای مجموعه در تصمیم گیری ها سخن گفت.

جهرمی نیز با اشاره به کار تیمی در دوره وزارت محمود واعظی بیان کرد:

افتخار بنده این است که چهار سالی که در خدمت شما بودم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار یاد گرفتم، و موارد لازم در مدیریت و پیشبرد اهداف را آموختم و قطعاً برای تحقق اهداف دولت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دوازدهم، از همه ظرفیت های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استفاده می شود.

وی همچنین از عدم تغییر رویه ها در دوره جدید خبر داد و گفت وزارت ارتباطات خط مشی پیشین را حفظ کرده و در مسیری که مردم به دکتر روحانی رأی داده اند حرکت خواهد کرد.

وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در نهایت با تأکید بر بحث فناوری اطلاعات اعلام کرد برای حل مشکلات باقیمانده در این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بخش و افزایش سرعت توسعه، تلاش ویژه ای به کار گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone