🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39220.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ارائه آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای موبایل های گلکسی S8 ،S8 پلاس و نوت 5 سامسونگ

در روزهای آینده کمپانی سامسونگ قصد دارد آپدیت امنیتی ماه دسامبر اندروی‍د را برای موبایل های گلکسی S8 ،S8 پلاس و نوت 5 ارائه دهد. اپراتور T-Mobile نخستین شرکتی خارج از کره جنوبی خواهد بود ...

در روزهای آینده کمپانی سامسونگ قصد دارد آپدیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امنیتی ماه دسامبر اندروی‍د - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را برای موبایل های گلکسی S8 ،S8 پلاس و نوت 5 ارائه دهد.

اپراتور T-Mobile نخستین شرکتی خارج از کره جنوبی خواهد بود که آپدیت مذکور را برای پرچمداران کره ای تحت قراردادش ارائه خواهد داد. دارندگان موبایل های مورد اشاره در کشور کره چند روزی هست آپدیت مذکور را دریافت کرده اند، بنابراین انتظار می رود که این به روز رسانی در چند روز آینده در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سایر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار بگیرد.

آپدیت مورد بحث برای موبایل گلکس نوت 5 تنها شامل به رزو رسانی امنیتی اندروید نخواهد بود، بلکه قرار است با نصب آن برخی باگ های کوچک رفع و سرعت و روانی عملکرد گجت مورد بحث نیز بهبود یابد.

به مانند همیشه، قبل از نصب آپدیت ها از شارژ بودن باتری موبایل خود (حداقل بیش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۵۰ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درصد) و در دسترس بودن اتصال وای فای اطمینان حاصل کنید. تهیه یک پشتیبان از اطلاعات حساس روی موبایل نیز همیشه مفید خواهد بود.

در صورتی که هنوز اعلان دریافت به روز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رسانی در موبایل شما ظاهر نشده، می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توانید از مسیر زیر در دسترس بودن آن را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنترل نمایید: Settings > About Device > Software Updates

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone