🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35856.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل گیمینگ و جاه‌ طلبانه Wonder رقیبی برای نینتندو سوییچ خواهد بود؟

طی ماه گذشته میلادی، اندی کلاینمن، مدیرعامل استارتاپ مرموزی در حوزه گیم به نام Wonder از جزییات مربوط به نخستین اسمارت فون گیمینگ این شرکت پرده برداشت و گفت که این دستگاه پوسته ای از ...

طی ماه گذشته میلادی، اندی کلاینمن، مدیرعامل استارتاپ مرموزی در حوزه گیم به نام Wonder از جزییات مربوط به نخستین اسمارت فون گیمینگ این شرکت پرده برداشت و گفت که این دستگاه پوسته ای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از اندروید را به اجرا در می آورد که WonderOS نام گرفته است.

در غایی ترین حالت، این دیوایس یک موبایل اندرویدی معمولی با لایه های نرم افزاری اضافه است که امکان اوورکلاک پردازنده و نمایش تصاویر روی تلویزیون را در حالت داک به ارمغان می آورند. پکیج سخت افزاری این محصول شامل موبایل، یک داک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و یک کنترلر خواهد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بود. داک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرار است به مخابره تصویر روی تلویزیون کمک کند و سپس امکان تجربه بازی ها به کمک کنترلر مهیا می شود؛ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شبیه به آنچه نینتندو با کنسول سوییچ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به انجام رساند.

کلاینمن برنامه های بزرگی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای اکوسیستم Wonder دارد که قرار است به عنوان یک سرویس اشتراکی در دسترس کاربران قرار گیرد. این سرویس، مجموعه ای از بازی های اورجینال و نیز عناوین شخص ثالث لایسنس شده را شامل می شود و قابلیت هایی در زمینه استریم مدیا نیز به ارمغان می آورد. کمپانی Wonder امیدوار است که اسمارت فونش به هابی برای گیمینگ و سرگرمی تبدیل شده و با بهبود عمر باتری و ارائه مجموعه ای غنی از بازی ها، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نینتندو سوییچ را به چالش بکشد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

تمرکز روی سیستمی مبتنی بر نرم افزار، تنها به همین حد خلاصه نمی شود و Wonder مشغول مذاکره با سایر تولیدکنندگان دیوایس های اندرویدی است تا در آینده شاهد موبایل هایی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Wonder-Ready باشیم. بنابراین اگر همه چیز به خوبی پیش برود، در آینده نزدیک می توانید از طریق سایر پرچمداران اندرویدی (که استانداردهای سخت افزاری را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رعایت کرده اند) به محتویات Wonder دسترسی داشته باشید.

با این همه، Wonder هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری، مشخصات سخت افزاری و شرکای شخص ثالث منتشر نکرده است. کلاینمن افزوده که این استارتاپ با توسعه دهندگان بزرگ بازی نیز مشغول صحبت است تا ورژنی مخصوص از بازی های کنسولی و کامپیوتری - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود را برای اجرا روی اندروید و سازگاری با کنترلر و نمایشگر لمسی توسعه دهند. گفته می شود Valve - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یکی از طرف های مذاکره Wonder است و امکان دارد برخی قابلیت های اپلیکیشن Steam Link با Wonder ادغام شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone