تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30231.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تلاش اپل برای توجیه خم شدن آیپد پرو با انتشار جزییات فنی

سال ۲۰۱۸ چند روزی است که به پایان رسیده اما اپل کماکان درگیر مشکل خم شدن ناخواسته آیپد پرو با کوچکترین فشار است. در پی افزایش گلایه های کاربران از خم شدن آیپد با فشار ...

سال ۲۰۱۸ چند روزی است که به پایان رسیده اما اپل کماکان درگیر مشکل خم شدن ناخواسته آیپد پرو با کوچکترین فشار است.

در پی افزایش گلایه های کاربران از خم شدن آیپد با فشار نه چندان زیاد و  انتشار ویدیوی مربوط به آن اپل مدعی شد که این مشکل به نقص در تولید یا باگ فنی ارتباطی ندارد. توضیحات این کمپانی در مورد نقش فرایند خنک کردن دستگاه در ظاهر شدن خمیدگی کاربران را قانع نکرد و حالا با انتشار توضیحات دقیق فنی در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وب سایت کمپانی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به دنبال رفع اتهام از خود است. تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیبه گفته این کمپانی مشکل خم شدن آیپد پرو به مدل های سازگار با LTE و باندهای سلولی آنها ارتباط پیدا می کند:

به منظور بهینه سازی کارایی شبکه سلولی باندهای عمودی کوچک یا انشعاباتی در طرفین آیپد تعبیه شده که بدنه را به آنتن های سلولی تبدیل می سازد. برای نخستین بار این باندها با استفاده از فرایندی به نام  co-molding در دمای بالا تولید شده اند که طی آن پلاستیک به کانال های فرزکاری شده در بدنه آلومینیومی تزریق شده و با منافذ بسیار ریز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیوند می خورد.

پس از سرد شدن پلاستیک - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کل محفظه با عملیات CNC دقیق پرداخت شده و بدنه ای یکپارچه از پلاستیک و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آلومینیوم به دست می آید.

میزان مجاز انحراف در کل سطح تنها ۴۰۰ میکرون یا به اندازه ضخامت چهار برگه روی هم است. لبه های کاملا صاف و حضور انشعابات آنتن ممکن است باعث ایجاد انحراف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بسیار کمی در تختی بدنه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود که آن هم تنها از زوایای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خاصی قابل مشاهده است و حین استفاده عادی به چشم نخواهد خورد. این انحراف ناچیز روی دوام بدنه یا کارایی محصول هیچ تاثیری نداشته و حین استفاده عادی نیز تغییر نخواهد کرد.

دلیل سماجت اپل برای مقایسه میزان تختی آیپد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرو ۲۰۱۸ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و نسل های قبل دقیقا مشخص نیست چرا که این معیار در آیپدهای قبلی هیچ مشکلی نداشته اند.

کمپانی کوپرتینویی در پایان روی مهلت تعویض ۱۴ روزه برای آیپد پرو تاکید کرده؛ به عبارت دیگر ظاهرا از نظر این کمپانی هیچ مشکلی در مورد خم شدن آیپد پرو وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone